وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عروس، پدر و مادر همسرش را كتك زد

پرونده عروسی كه برای سكونت در منزل پدر و مادر همسرش، آنها را با چاقو مجروح كرده بود ، پس از محكومیت صبح دیروز در اجرای احكام بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از شعبه اجرای احكام دادسرای ناحیه 16 بعثت ، چندی پیش ماموران انتظامی در پی اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یك فقره درگیری خانوادگی در جنوب تهران، برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.


بنابراین گزارش، ماموران پس از مراجعه به محل با مشاهده پیرزن و پیرمردی كه بشدت مجروح شده بودند، آنها را به بیمارستان منتقل و عروس خانواده به دادگاه احضار شد.

این گزارش حاكی است، افسانه 36 ساله كه در پرونده طرف شكایت همسر و خانواده‌اش قرار گرفته بود، به جرم خود مبنی بر ضرب و جرح عمدی پدر و مادر همسرش اعتراف و عنوان كرد: با این كار زحمات همسرم را جبران كردم.

ماموران پس از اعترافات مقدماتی، وی را همراه پرونده به مرجع قضایی منتقل كردند كه وی در بازجویی‌های به عمل آمده دوباره به جرم خود اعتراف و دلیل اتهامش را این چنین بیان كرد: 15 سال پیش با حسن ازدواج و در این مدت به خاطر این كه او مرد بی‌اراده‌ای بود، در سختی‌های فراوان و در خانه‌های اجاره‌ای با وضعیت نامناسب زندگی كردم و حرفی نزدم تا این‌كه پدرش منزل مسكونی‌اش را تخریب و به چند واحد تبدیل كرد هر چه به همسرم می‌گفتم برای زندگی به یكی از طبقات منزل پدرش برویم، می‌گفت مادرش دوست ندارد فرزندانش اطرافش باشند به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم با آنها صحبت كنم و وقتی با مخالفت آنها مواجه شدم، با مشت و لگد و چاقو به جانشان افتادم و آنها را كتك زدم.

پرونده متهمه پس از تكمیل تحقیقات و صدور كیفر خواست به دادگاه ارسال شد كه نامبرده بنا بر رای صادره از سوی قاضی دادگاه عمومی و جزایی به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی محكوم شد.

 

پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز