وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اظهار نظر نیكول كیدمن درباره فیلم جدیدش

اظهار نظر نیكول كیدمن درباره فیلم جدیدش
نیكول كیدمن گفت: بازی در فیلم «لانه خرگوش» برایم بسیار خوشایند و تاثیرگذار بود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، كیدمن همكاری با بازیگرانی چون آرون اكهارت را مغتنم شمرد و گفت: شرایط كار خیلی آسان نبود و در ساعاتی از ساخت فیلم حتی نیمه شب مشغول فیلمبرداری بودیم، اما حضور گرم و با نشاط بازیگران جلوی خستگی من را می‌گرفت و در كل از كار كردن در این فیلم بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.
بنا بر اعلام هالیوود ریپورتر، لانه خرگوش توسط شركت فیلم‌سازی «فوكس» ساخته می‌شود و نیكول كیدمن در این فیلم در نقش همسر آرون اكهارت ظاهر شده است. این پروژه سینمایی اثری اقتباسی بر مبنای نمایشنامه‌ای از «لیندسی آبایر» است كه روزهای موفقی را در «برادوی» پشت سر گذاشته است.
بنابراین گزارش «جان كامرون میچل» كارگردان آثاری چون «اتوبوس كوچك»، ساخت فیلم «لانه خرگوش» را برعهده دارد. نیكول كیدمن به عنوان تهیه‌كننده نیز با این پروژه همكاری خواهد داشت.
داستان «لیندسی آبایر» درباره یك زوج موفق است كه پس از مرگ پسر چهار ساله‌شان در یك سانحه رانندگی دچار مسایل حادی شده‌اند.
«اكهارت» بازیگر آثاری چون «شوالیه تاریكی» در حال حاضر با «جانی دپ» در فیلم «خاطرات روم» همبازی است.
نیکول ماری کیدمن، متولد ‌20 ژوئن ‌1967 بازیگر آمریکایی- استرالیایی و برنده جایزه اسکار است که به خوانندگی نیز پرداخته است.
پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوایی (ایالات متحده) متولد شده است و به همین دلیل دارای هر دو ملیت آمریکایی و استرالیایی است.
پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش « جانلا» آموزشیار پرستار بود.
در سال ‌1973 میلادی یعنی در شش سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد.
اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ساعت‌ها (2002) ، خرس نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره برلین برای فیلم ساعت‌ها (‌2003) و جایزه بهترین نقش اول زن در جشنواره فیلم انگلستان برای فیلم ساعت‌ها از جمله جوایز سینمایی او هستند.
از فیلم های كیدمن می‌توان به گروه سارقین بی‌ام‌اکس، برندگان، ویتنام ، یک استرالیایی در رم،‌ زندگی من،‌ بتمن برای همیشه، تصویر یک بانو، چشمان نیمه بسته نیمه باز، مولن روژ،‌ دیگران،‌ دختر جشن تولد،‌ ساعت‌ها،‌ داگویل، کوهستان سرد،‌ تولد، مترجم،‌ افسون‌شده، پاهای شاد،‌ خز، تهاجم،‌ استرالیا،‌ دختر دانمارکی و «نه» اشاره كرد.