وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگری که مادرش را کشت: فکر کردم قهرمان «ماتریکس» هستم!

بازیگری که مادرش را کشت: فکر کردم قهرمان «ماتریکس» هستم!
بازیگری که به قتل مادرش متهم شده روز جمعه از بیمارستان زندان به دادگاه احضار شد.
به گزارش خبرآنلاین، مایکل بری نه تنها تا در دادگاه صحبتی نکرد بلکه از بی‌گناهی خود هم حرفی نزده است. او علاوه بر قتل درجه دو به مالکیت غیرقانونی سلاح سرد، شمشیری 90 سانتی‌متری نیز متهم است. پلیس روز 23 نوامبر بری را در خانه با شمشیر در کنار جسد مادرش یانیک پیدا کرد.
وکیلی که در حین انتقال این بازیگر را همراهی می‌کرد نیز به تماس‌های تلفنی پاسخ نداد. بری 31 ساله بازیگر سریال محبوب «بتی بدقیافه» و فیلم «Step Up 3D» است.
این درحالی است که اقوام یانیک بری پس از مرگ او بیانیه‌ای در دفاع از مایکل نوشته‌اند و او را «مردی بااحساس، آرام، باهوش، مهربان و معنوی» توصیف کرده‌اند که به کمک نیاز دارد.
این بازیگر در بازداشت به سر می‌برد و حتی به قید وثیقه هم نمی‌شود او را آزاد کرد. او تحت آزمایش روانی قرار گرفته است و دادگاه بعدی‌اش روز 18 دسامبر است.
بری در زندان با «دیلی نیوز» نیویورک مصاحبه کرد و گفت در دنیایی منزوی و مملو از نمادهای جادوی سیاه زندگی کرده و همین موجب ارتکاب به قتل شده است. او مدعی شد در روزی که این اتفاق رخ داد غریبه‌ای به او نزدیک شده و نفرینش کرده و در راه خانه همه از مادر او بد گفته‌اند.
بری گفت: «فکر می‌کردم شخصیت «نئو» فیلم «ماتریکس» هستم، صداهایی می‌شنیدم و احساس قدرت می‌ردم… یک نشانه بود.»
در فیلم «ماتریکس» محصول 1999 ساخته برادران واچوفسکی، کیانو ریوز در نقش «نئو» یک هکر رایانه بازی می‌کند. او متوجه می‌شود زندگی‌اش توهمی زیر سلطه یک ماشین خبیث است. او برای نابود کردن ماشین با گروهی زیرزمینی همراه می‌شود.