وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اطلاعیهٔ ناجا برای آغاز ماه محرم

اطلاعیهٔ ناجا برای آغاز ماه محرم
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرار رسیدن ماه محرم الحرام و عاشورای حسینی اطلاعیه ای صادر كرد.

به گزارش فارس و به نقل از تابناک در این اطلاعیه آمده است: در آستانه ماه محرم الحرام و عاشورای حسینی بار دیگر با كاروان حسینیان و یاران نهضت كربلا همگام و همنوا می‌شویم.

حال و هوای این ایام عاشقان اباعبدالله (ع) را بی تاب كرده و در لبیك به ندای «هل من ناصر ینصرنی » به سوگ و ماتم می‌نشینند و استمرار عزاداری و حركت دسته های سوگواری حسینی در طول تاریخ موجب زنده داشت پیام «كل یوم عاشورا و كل ارض كربلا » شده است.

نیروی انتظامی نیز همگام با این پویش عظیم مردمی با بسیج همه امكانات و نیروهای خدوم خود به برقراری نظم و امنیت عزاداران ابا عبدالله و تسهیل ترافیك و امداد خواهد شتافت تا شاهد شكوه هرچه بیشتر این مراسم سنتی و مردمی پیروان ولایت باشیم.

این اطلاعیه می‌افزاید: از مردم عزیز و عزادار انتظار دارد با خدمتگذاران خود همكاری داشته باشند و همچنین توصیه می شود هیئات و دسته های عزاداری حسینی با صیانت از این نهضت عظیم از اقداماتی كه موجب وهن و یا بدعت است جلوگیری كنند.

قمه زنی، بكارگیری آلات موسیقی غیر متعارف مثل ارگ و استفاده از تصاویر و شمایلی كه منتسب به معصومان (ع) از جمله این موارد است.

در ادامه این اطلاعیه با تاكید بر این كه رعایت حال افراد مسن و مریض خصوصاً در ساعات پایانی شب به همگان فرض می باشد، آمده است: مراكز 110 پلیس شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم عزیز خواهد بود.