وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا کلاغ‌ها از تهران رفتند ؟!!

چرا کلاغ‌ها از تهران رفتند ؟!!
دلیل اصلی: آلودگی هوا باعث شد کلاغ‌ها که دویست سال عمر می‌کنند از ترس مرگ زود رس پر بزنند و بروند.

دلیل تاریخی: در تاریخ نشانه‌ای مبنی بر این که کلاغ‌ها از جایی رفته باشند وجود ندارد.

دلیل سیاسی: کوچ کلاغ‌ها یک اقدام کاملا شخصی بوده است اما کلاغ‌ها هر جا که باشند می‌توانند خبرچینی کنند و به هیچ وجه هم نمی‌شود آن ها را فیلتر کرد.

دلیل ادبی: کلاغ‌ها در طول قرن‌ها در ادب فارسی یا صابون اعلا خورده‌اند یا پنیر مرغوب پس دلیلی ندارد در تهران بمانند و دی‌اکسیدکربن بخورند و فعالیت‌های ادبی خود را زیر سوال ببرند.

دلیل علمی: دانشمندان اعتقاد دارند که وقتی آلودگی هوا کلاغ‌های همه چیز خوار را از تهران فراری داده است یعنی اوضاع خیلی بد است و این نشان می‌دهد که ما آدم‌ها عجب پوست کلفتی داریم.

دلیل اقتصادی: گویا یک حرکت یک دلیل اقتصادی هم داشته است و آن این که دیگر مردم از قاشق‌های نقره و طلا برای غذا خوردن استفاده نمی‌کنند و  خانم‌ها هم جواهرات نمی‌خرند و این وضع اقتصادی کلاغ‌ها را بدجوری خراب کرده است و آن ها را مجبور به کوچ به مناطق ثروتمند‌تر کرده است.

دلیل فرافکنانه: اگر هوا به این اندازه آلوده بود اول باید گنجشک‌ها و کفتر چاهی‌ها می‌رفتند نه کلاغ‌ها که هفت جان دارند، ما به شدت کوچ کلاغ‌ها را تکذیب می‌کنیم.

دلیل نوستالژیک: کلاغ‌ها رفتند تا دست کم چندتایی از آنها زنده بمانند تا آیندگان بتوانند کلاغ را از نزدیک ببینند و وقتی بچه‌ها کلاغ پر بازی می‌کنند لااقل یکی دو کلاغ برای نمونه در قید حیات باشد!

توصیه: باز کلاغ‌ها یک جایی درختی پیدا می‌کنند تا بی خانه نمانند ما آدم‌ها باید به فکر باشیم که بعد از تهران به کجا برویم؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره