وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فروش دختران هندی به قیمت 15 پوند!!

فروش دختران هندی به قیمت 15 پوند!!
در برخی از فقیرترین ایالات هند که تعداد دخترها بیشتر از پسرهاست، دختران به عنوان عروس کمتر از 15 پوند فروخته می شوند. به گزارش تلگراف، براساس نظرسنجی که از سوی یکی از سازمان های برجسته حقوق زنان هند انجام شده، یک دختر 15 ساله حدوداً 15 پوند به خانواده ای در ایالت هاریانا (Haryana) فروخته می شود.

براساس نظرسنجی که از ده هزار خانواده در ایالت هاریانا (Haryana) انجام شده، تصور می شود یکی از شایع ترین سنتهای غلط هند، یعنی دخترکشی در این منطقه رواج دارد. همچنین 318 مورد از دخترانی که به عنوان عروس از سوی خانواده هایشان فروخته شده بودند، کشف شد. بسیاری از این زنان اهل ایالت بیهار (Bihar)، بنگال غربی (West Bengal) و اوتارپرادش (Uttar Pradesh) هستند که در زمره سه تا از فقیرترین ایالات هند به شمار می آیند.

به گزارش تایمز آو ایندیا، بسیاری از این دختران به دامادهایی از قبیله جات (Jat) که به طور سنتی خواستار خرید جهیزیه از خانواده عروس هستند، فروخته می شود. بسیاری از این ازدواج ها از سوی دلالانی که در آژانسهای تجاری فعالیت می کنند، ترتیب داده می شود.

این دختران 15 پوند تا 2 هزار پوند معامله می شوند که این مبالغ به خانواده های آنها پرداخت می شود. البته از این میان تنها هفت خانواده گفته اند که سهم شان را از این پول دریافت کرده اند. اخیراً ایالت هاریانا (Haryana) دچار کمبود شدید دختر شده و تعداد دختران در برابر پسران به شدت کاهش پیدا کرده است.

تقاضاها برای داشتن فرزند پسر باعث افزایش آزمایشهای غیرقانونی تعیین جنسیت و سقط جنین شده است. همچنین بالا بودن هزینه های سرسام آور مراسم عروسی و خرید جهیزیه برای دختران، تقاضاها برای داشتن فرزند دختر را کاهش داده است. در سال 2009 در فریدآباد (Faridabad)، شهری در دهلی نو میانگین نوزادان دختر متولد شده، 903 دختر در برابر هزار پسر بود که این رقم در سال جاری به 877 نوزاد دختر در برابر هزار نوزاد پسر کاهش یافته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره