وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شیوه بسیار کثیف جاسوسی اف‌.بی‌.آی از مسلمانان

شیوه بسیار کثیف جاسوسی اف‌.بی‌.آی از مسلمانان
"اف‌بی‌آی"، پلیس فدرال آمریکا بار دیگر دشمنی خود را با جامعه مسلمانان این کشور آشکار ساخت.
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد: یک جاسوس اف‌بی‌آی که با ورود به مسجدی در کالیفرنیا قصد تحریک مسلمانان نمازگزار این مسجد با اقدامات تروریستی را داشت تا برای اف‌بی‌ای جاسوسی کند، از سوی مسلمانان این مسجد دستگیر و تحویل همان مقاماتی شد که این جاسوس را به مسجد مزبور اعزام کرده بودند.
 
شیوه بسیار کثیف جاسوسی اف‌.بی‌.آی از مسلمانان
این جاسوس که "کرایگ مونتیل" نام داشته اما خود را "فاروق العزیز" معرفی کرده بود، در مسجد شروع به سخنرانی در خصوص "جهاد" و "منفجر ساختن ساختمان‌ها" کرد اما بزرگان این مسجد وی را به پلیس تحویل دادند، غافل از اینکه نام‌برده نه‌ تنها مسلمان نیست بلکه مامور مخفی اف‌بی‌آی است.

به‌ نوشته دیلی‌میل، استخدام مونتیل که یک مجرم سابقه‌دار است، از سوی اف‌بی‌ای برای جاسوسی علیه مسلمانان انتقادات شدیدی را علیه این نهاد فدرال آمریکا برانگیخته است. مونتیل گفته که طی 15 ماه گذشته به خاطر کاری که انجام می‌داده، از پرداخت 177 هزار دلار مالیات معاف شده است.

"شکیل سید"، عضو شورای اسلامی کالفرنیای جنوبی که نمایندگی 75 مسجد را بر عهده دارد، از خشم شدید جامعه مسلمان آمریکا از این اقدام خبر داد.
با این حال اف‌بی‌ای همچنان از این تاکتیک خود دفاع کرده و مدعی‌ست؛ چنین اقداماتی سبب شده است که پس از 11 سپتامبر عملیات تروریستی بسیاری خنثی شود.