وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارسال فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال به AFC

ارسال فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال به AFC
جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا صبح امروز چهارشنبه با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولان کمیته‌های اجرایی فدراسیون برگزار شد. در این نشست علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، امید جمالی، مهدی خراطی، ساعد صدیقی، مصطفی طباطبائیان، محمدرضا ملامحمد، امیرحسین حسینی، جمشید زارع و مهدی ملک آباد حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بعد از جلسه‌ای که ماه گذشته برگزار شد، کمیته‌ها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند تا در این مورد تصمیم گیری شود و پس از آن جلسه قوانین و مقررات مسابقات جام ملت‌های آسیا ترجمه و در اختیار تمام اعضا قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری کمیته روابط بین الملل، فهرست بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی تیم، اتاق آنها به همراه زمان تمرینات و حتی ساعت استراحت و … به طور کامل به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است و ما به لحاظ برنامه ریزی جلو هستیم.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: بحث بعدی در خصوص اعزام متقاضیان است و پس از درج فراخوان برای جذب اسپانسر در روزنامه‌های کثیرالانتشار، قراردادی با شرکت قهرمان سیر برای متقاضیان به جام ملت‌های آسیا منعقد شده است و امیداوریم علاقمندان برای اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا موارد مربوطه را رعایت کنند و از طریق منابع زیرمجموعه فدراسیون فوتبال برای اعزام اقدام کنند.

محمد نبی درپایان گفت: بحث بعدی آئین نامه رسانه‌هاست که ترجمه آن پذیرفته و مقرر شده در یک کارگروه دراختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

در ادامه این جلسه محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره اقدامات کمیته فرهنگی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: برنامه‌های زیادی درنظر گرفته‌ایم و تجربه خوبی در بازی‌های آسیایی قطر در دوحه داریم که مطمئنا با این تجربیات می توانیم اقدامات موثر و مفیدی را به اجرا درآوریم.

در پایان این جلسه، جمشید زارع، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال توضیحاتی از اقدامات این کمیته در خصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا 2011 قطر را ارائه کرد.

مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از 17 دی‌‌ماه تا 9 بهمن ‌ماه جاری در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.