وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا این توقع جنسی من از همسرم اشتباه است؟

آیا این توقع جنسی من از همسرم اشتباه است؟
حق کاملا با شماست. کاش زوج ها همیشه به یاد داشته باشند که تفاهم و توافق در مورد رابطه زناشویی به همان میزان مهم است که تفاهم در زمینه های اخلاقی ….

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد . ایران ناز با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است.


آیا انتظارات من بیهوده است؟

من باردار هستم ؛ به همین خاطر همسرم با من رابطه جنسی برقرار نمی کند. اما من از او انتظار دارم آیا انتظارات من بیهوده است؟

پاسخ مشاور:
حق کاملا با شماست. کاش زوج ها همیشه به یاد داشته باشند که تفاهم و توافق در مورد رابطه جنسی به همان میزان مهم است که تفاهم در زمینه های اخلاقی ! اما خب بهر حال ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم که پر است از موقعیت های پیچیده ، انسان ها مجبورند توقع خود را از دنیای اطراف شان کاهش دهند.

بیشتر مردان از برقراری رابطه جنسی در طول بارداری همسرشان می ترسند و نگران هستند که با این کار به همسر و جنین صدمه وارد شود. اما آنها باید بدانند که نگرانی وجود ندارد. شما باید با وی صحبت کنید و به او اطمینان بدهید که هیچ ترسی وجود ندارد اما اگر همسرتان با صحبت های شما قانع نشد ،نزد یک مشاور بروید یا به همراه هم نزد متخصص زنان خود بروید تا او همسرتان را مجاب کند.