وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جایزه چند میلیون دلاری برای کمی ادب!

جایزه چند میلیون دلاری برای کمی ادب!
نشان دادن اندکی ادب برای یک مرد در فیلیپین نتیجه ای پربار داشت. او اجازه داد فرد دیگری جلوتر از او در صف خرید بلیت بخت آزمایی بایستد و با این کار برنده میلیون ها دلار شد.

اواخر ماه گذشته میلادی، تعداد زیادی از مردم در صف خرید بلیت بخت آزمایی بزرگ فیلیپین ایستاده بودند. این بخت آزمایی از ماه مه گذشته، هیچ برنده ای نداشت و به همین دلیل، جایزه نقدی آن از همیشه بیشتر بود. برنده نهایی این بخت آزمایی، به برگزارکنندگان مراسم گفت که در صف خرید جایش را به زن جوانی می دهد که خود را به زور در صف جا کرده بود، اما او به جای ترشرویی، اجازه داد تا این خانم در صف بایستد.

حاصل این بزرگواری او هفده میلیون دلار بود.این مرد می گوید از آنجا که آنها هر دو، بلیت هایی را خریداری کرده بودند که به طور تصادفی توسط رایانه انتخاب می شد، اگر این خانم جایش را نگرفته بود امکان نداشت برنده شود. سخنگوی سازمان مجری این بخت آزمایی گفت فرد برنده مردی با چهره ای مهربان است که آنقدر بی ادعا و افتاده است که حتی تا یک هفته پس از اعلام نتایج، فهرست برندگان را نگاه هم نکرده بود.

سازمان مجری این بخت آزمایی اعلام کرده که نام برنگان مخفی می ماند و این کار تا حدی به دلیل حفاظت از آنها در برابر آدم ربایان است. گفته شده است که این مرد حدود شصت سال دارد و خانه اش در آمریکاست.وی برای دیدار با خانواده اش از آمریکا به فیلیپین بازگشته بود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره