وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دردسر ملی پوش فوتبال برای رابطه با خانم بازیگر!!

دردسر ملی پوش فوتبال برای رابطه با خانم بازیگر!!
یک ملی پوش فوتبال که از شهرت فراوانی برخوردار است، این روزها با تبعات ارتباطی که با یک بازیگر خانم سینما داشته و دیگر از آن خسته شده، درگیر است.
رابطه بازیکنان فوتبال و ستاره گان بانوی سینما هر روز رنگ و شکل جدیدی به خود می گیرد. در جدید ترین مورد، باید به ارتباط یک ستاره سرشناس تیم ملی و یک هنرپیشه خانم سینما و تلویزیون اشاره کرد که به دلیل ظاهر خود توانسته نام خود را مطرح کند. اما ستاره فوتبال شهرتی برای خود دارد و چهره سرشناسی در جامعه به حساب می آید که در حال سو استفاده از این شهرت است.
این دو در یک مراسم خاص با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه دو طرف نزدیک و نزدیک شد که اوج آن حضور این ستاره فوتبال در جشن تولد خانم بازیگر بود. این جشن در لواسان برگزار شد؛ اما داستان به اینجا ختم نشد و آقای فوتبالیست قصد داشت پس از بودن کنار این بازیگر و مطرح کردن خودش که با خانم بازیگر است، او را ترک کند.
از نکات جالب اینکه این فوتبالیست در اردوهای تیمی خود و در جمع همبازیانش شماره تلفن خانم بازیگر را می گرفت و صدای او را روی اسپیکر تفلن همراه خود می گذاشت و در حضور همبازیان با خانم بازیگر صحبت می کرد.
موقع جدایی، فوتبالیست مشهور وابستگی نداشت و خیلی راحت حرف از جدایی می زند؛ ولی خانم بازیگر که خیلی چیزها را از دست داده بود، حاضر به جدایی نبوده و قسم می خورد که از این فوتبالیست انتقام بگیرد. او اکنون اقداماتی هم علیه این بازیکن فوتبال کرده که تبعاتی در روابط خانوادگی وی داشته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره