وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عكس های نا مناسب 20 دختر ایرانی در فیس بوک!!

عكس های نا مناسب 20 دختر ایرانی در فیس بوک!!
جوانی که متهم است عکس‌های نامناسب 20 دختر جوان را در فیس‌بوک منتشر کرده، از سوی دادیار ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای تحت بازجویی قرار گرفت.

مدتی قبل با ردگیری دختری جوان که عکس وی در اینترنت منتشر شده بود، ماموران به عکس‌های بیشتری از وی در صفحه‌ی فیس‌بوک جوانی 25 ساله به نام شهرام دست یافتند و با بررسی موضوع به دستور قاضی "عبدالرضا طرزی" دادیار شعبه‌ی سوم دادسرای ویژه‌ی رسیدگی به جرایم رایانه‌ای متوجه شدند که عکس‌هایی از 20 دختر جوان در وضعیت‌های نامناسب در این صفحه منتشر شده است.

با احضار متهم به دادسرا و آغاز تحقیق از وی مشخص شد که این شخص آتلیه‌ای غیرمجاز در منزل خود تاسیس کرده و از دخترهای جوان در وضعیت‌های نامناسب و نیمه برهنه عکس‌برداری می‌کرده است.

شهرام با اعتراف به جرم ارتکابی مدعی شد که این افراد با اختیار خود به آتلیه آمده و عکس انداخته‌اند اما او یک نسخه از عکس این افراد را در صفحه‌ی فیس‌بوک خود منتشر کرده است.

دادیار ویژه‌ی رسیدگی به جرایم رایانه‌ای با بیان این‌که برای متهم قرار قانونی صادر شده است، گفت: متاسفانه برخی اشخاص و به ‌ویژه دختران جوان به مراکز غیرمجاز برای تهیه‌ی عکس مراجعه می‌کنند و بدون آن‌که تبعات آن را در نظر بگیرند، در وضعیت‌های نامناسب عکس می‌گیرند. وی افزود: در حال حاضر تحقیق از متهم برای کشف زوایای پنهان اقدامات وی ادامه دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره