وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازداشت آدمخوار كماندار ،قاتل سریالی زنان

بازداشت آدمخوار كماندار ،قاتل سریالی زنان
« آدمخوار كماندار» پس از قتل قربانیانش آنها را مثله كرده، اعضای بدن آنها را پخته و می‌خورده است.

گریفیث كه محقق دانشگاهی بوده و در دكترای تاریخ قتل تحصیل می‌كرده می‌گوید می‌خواسته بدترین قاتل سریالی بریتانیا باشد.

زمانی كه « آدمخوار كماندار» بازداشت شد در ابتدا به قتل پنج یا شش زن اعتراف كرد. استفان گریفیث كه دوست دارد از او به عنوان یكی از سنگدل ترین قاتلان سریالی بریتانیا نام ببرند در نهایت تنها قتل سه زن را بر گردن گرفت و اعترافات اولیه‌اش را دروغ خواند.
 
این دانشجوی سابق دكترا كه اكنون 40 سال سن دارد و آخرین قربانی‌اش را جلوی مدار بسته به طرز فجیعی به قتل رسانده به خاطر كشتن سه زن خیابانی در دادگاهی در انگلیس متهم شناخته شد.آقای اوپن شاو قاضی این پرونده جنایت‌های این مرد را وحشیانه توصیف كرد.
 
او اكنون باید بقیه عمرش را به خطر این جنایت هایش پشت میله‌های زندان بگذراند. خانواده‌های قربانیان این مرد كه در دادگاه عالی لیدز حضور داشتند از جزئیات قتل عزیزان خود آگاه شدند.
« آدمخوار كماندار» پس از قتل قربانیانش آنها را مثله كرده، اعضای بدن آنها را پخته و می‌خورده است.هر چند گریفیث در حال حاضر به خاطر سه قتل متهم شناخته شده است اما كارآگاهان مشغول بررسی اعترافات او مبنی بر به قتل رساندن شش زن هستند و می‌خواهند هویت این زنان را پیدا كنند.
پس از آنكه نگهبان ساختمانی كه او در آن زندگی می‌كرده فیلم دوربین‌های مدار بسته را می‌بیند متوجه می‌شود او یك زن را به قتل رسانده.
پس از این اتفاق «آدمخوار كماندار» توسط پلیس دستگیر می‌شود. در این ویدئو خانم سوزانا بلامیرس 36 ساله از آپارتمان قاتل فرار كرده اما گریفیتث او را با ضربه‌ای سرنگون می‌كند و از آپارتمانش كمانی می‌آورد و تیر به سر او می‌زند.
او سپس جنازه مقتول را به داخل آپارتمانش می‌برد و در مقابل دوربین مدار بسته دستش را به نشانه پیروزی تكان می‌دهد. در 24 ساعت آینده به گفته نگهبان ساختمان گریفیتث در چند نوبت كیسه‌هایی را از ساختمان خارج كرده. این نگهبان در نهایت پلیس را از این ماجرا با خبر كرده و ماموران با رسیدن به آپارتمان این قاتل بقایای جسد مقتول را در آنجا پیدا می‌كنند.
 
با آمدن پلیس هیچ تلاشی برای فرار كردن نمی‌كند و به پلیس می‌گوید: «من اینجا هستم. من اسامه بن لادنم و این آخر خط برای من است.»او در اداره پلیس هم به بازپرسان می‌گوید: «خودم یا بخشی از وجودم به خاطر قتل سوزان راشورث، شلی آرمیتاژ و سوزانا بلامیرس مقصر هستم.من از آدم‌ها متنفر هستم و نمی‌خواهم وقتم را به خاطر آنها تلف كنم.»
گریفیث یك ماه قبل از قتل بلمیرس شلی آرمیتاژ 31 ساله را به قتل رسانده بود. بخشی از اعضای بدن او در همان محلی كه بقایای جنازه بلمیرس پیدا شده بود كشف شد.
بقایای جنازه قربانی اول این مرد هرگز پیدا نشد. گریفیتث سابقه طولانی بیماری روانی دارد و از 17 سالگی تحت درمان قرار داشته است. او بین سال‌های 1987 تا 2009 در سه بیمارستان روانی مختلف تحت درمان قرار داشته است.همه پزشكان معالج گریفیتث معتقد بودند او به بیماری روانی مبتلا نیست. البته او را به عنوان فردی بسیار خطرناك معرفی كرده بودند ولی به او اجازه داده بودند در اجتماع بدون هیچ محدودیتی زندگی كند.