وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توصیه هایی مفید برای افراد مو مشکی

توصیه هایی مفید برای افراد مو مشکی
توصیه هایی برای افرادی که رنگ  موهایشان مشکی می باشد :
موهای مشکی سمبلی از موهای ذاتی و هدیه خداوند به افراد می باشد ، البته لازم به ذکر است که بعضی از بدو تولد موهایی روشن یا خرمایی دارند ولی معمولا اکثر افراد در هنگام تولد با موهایی مشکی بدنیا می آیند.
برای اینکه موهای مشکی خود را زیبا ،شفاف و درخشان کنید به توصیه های گفته شده در این مطلب دقت کنید .

صفات و خصوصیات  موهای مشکی :
بعضی افراد دارای موهای صاف ، مجعد ، فرفری ، موج دار با رنگ مشکی  هستند .
آیا می دانید نگهداری موهای مشکی نیز همانند موهای رنگ شده دشوار می باشد زیرا اگر شامپو یا تقویتی که استفاده می کنید با موهای شما سازگاری نداشته باشد باعث می شود که موهای شما خشک و بد حالت شود.

موهایی که از ابتدا مشکی هستند دارای رنگ دانه های خاصی هستند که باعث شفافیت و متمایز شدن موهای مشکی نسبت به سایرین می شود ولی بااین تفاوت که در اثر رنگ کردن ، مش کردنهای  مداوم یا استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نادرست این رنگ دانه ها کم کم حالت اولیه خود را از دست می دهند .

نگهداری صحیح از موهای مشکی :
نحوه صحیح شامپو کردن موهایی با رنگ مشکی :
شما باید موهای خود را با آب ولرم که تا حدی گرم می باشد شستشو دهید زیرا آب سرد یا آبی  که خیلی گرم باشد شفافیت و براق بودن موهای را کاهش می دهد .

افرادی که دارای موهای مشکی هستند می توانند یک روز در میان یا هر دو روز یک بار به حمام بروند و شامپویی که برای شستشوی موهای خود استفاده می کنید باید با توجه به جنس موی شما باشد اگر موهای شما خشک است نباید از شامپوی  موهای چرب   استفاده کنید زیرا موهای شما را بیش از حدی که خشک است ، شکننده می کند .

توصیه میکنیم بعد از اینکه موهای خود را در حمام شامپو زدید و آب کشی نمودید ،   یک تقویت کننده مناسب را برای موهای خود انتخاب کنید و در  هفته ،  یک بار موهای خود را با این تقویت کننده در حمام ماساژ دهید .
 
اگر موهای شما کوتاه می باشد تقویت کننده موی را تنها به ریشه موهایتان  ماساژ دهید .
اما اگر موهایی شما  بلند است بهتر است علاوه بر اینکه تقویت کننده را به ریشه موهایتان می زنید به نوک و انتهای موهایتان نیز بزنید زیرا این کار باعث می شود موهای شما از دو شاخ شدن ، موخوره و … در امان بمانند .

بلافاصله بعد از اینکه از حمام خارج می شوید موهای خود را با حرارت داغ ، گرم و مستقیم خشک نکنید .
 اجازه دهید 20 دقیقه از زمانی که از حمام خارج شده اید بگذرد و در این مدت موهای خود را با حوله ای بپوشانید تا کمی از خیس بودن موهایتان کاسته شود .

هنگامی که می خواهید  از حمام خارج شوید ، آب کشی نهایی موهای خود را با آب سرد انجام دهید زیرا این عمل شما باعث می شود که موهایتان شفاف شود .

 هنگامی که موهایتان خشک است و هیچ گونه رطوبتی  را حس نمی کنید ، از کلیه مواد بهداشتی  که نام  استفاده جهت موهای خشک  بر روی آنها درج شده است ، اجتناب کنید .

اگر موهای شما آسیب دیده و حساس هستند حتما از سرم های  تقویت کننده استفاده کنید تا موهایتان بیش از این ضعیف نشوند .
هفته ای یک بار هنگام خروج از حمام موهای خود را با چند قطره سرکه سفید شستشو دهید تا از موخوره ،ریزش موهایتان ممانعت کنید .

نگهداری از موهای مشکی :
جهت نگهداری از موهای مشکی پیش نهاد می کنیم هفته ای یک بار  ماسک تقویتی به موهای خود بگذارید
مانند :
روغن بادام ، روغن زیتون ، و …
 اجازه دهید این ماسک های تقویتی به مدت نیم ساعت بر روی موهای شما باشند .
برای تاثیر گزاری و جذب  بیشتر  بهتر است موهای خود را با یک حوله گرم بپوشانید  و در نیم ساعتی که زمان دارید مدام موهایتان را ماساژ دهید تا کاملا تمام نقاط مو را پوشش دهید و  سپس آنها را با آب ولرم شستشو دهید .

اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید ولی  موهای مشکی  و ذاتی خود را نیز دوست دارید پیشنهاد می کنیم از مش ، هایلایت استفاده کنید زیرا باعث می شود در عین اینکه موهای مشکی شما حفظ شده است از تکراری و یکنواختی نیز خارج شوید از دکلره کردن موهایتان در چند نوبت و با فاصله زمانی کوتاه جدا خودداری فرمایید زیرا ریشه مو  استحکام خود را به مرور از دست می دهد و موهایتان شکننده و ضعیف می شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره