وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کور شدن یک دانش‌آموز توسط معلم

کور شدن یک دانش‌آموز توسط معلم
دختر دانش‌آموز پایه اول دبستان "شهیدسالاری" روستای حمزه خانی واقع در کاکان کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل آنچه که به آن بی‌احتیاطی معلمش گفته شده کور شد.

"آیناز بازیار" که بدلیل این بی احتیاطی چشم راست خود را برای همیشه از دست داده اکنون در حال مداوای چشم خود است.

ستار هدایتخواه، مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده‌های بویراحمد و دنا معتقدست چنین اتفاقاتی در همه‌جای کشور ممکن است بیفتد و نباید به این موضوع ها دامن زده شود.

وی از کشته شدن یک دانش‌آموز طی سال‌های گذشته توسط یکی از معلمان در کشور خبر داده و گفته که این دانش‌آموز به‌دلیل تبیه توسط معلم مرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اگرچه به این واقعه که در کجای کشور اتفاق افتاده اشاره‌ای نکرد اما اظهار داشت: بی‌احتیاطی معلم، سبب نابینایی چشم این دانش‌آموز دختر منطقه کاکان بویراحمد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم کور شدن دختر دانش‌آموز پایه اول ابتدایی مدرسه "شهید سالاری" روستای حمزه خانی کاکان را به‌ دلیل بی‌احتیاطی معلمش دانست.

" پرویز طاهری حسینی خانی" تاکید کرد که تنبیه دانش‌آموزان خلاف و تخلف محسوب می‌شود اگرچه در برخی مناطق کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد تنبیهاتی وجود دارد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده، آن را گزارش داده تا با فرد متخلف برخورد شود. حدود 160 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در کهگیلویه‌و‌بویراحمد مشغول به تحصیل هستند. کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ قبولی در دانشگاه‌های کشور جزء رتبه‌های آخر محسوب می‌شود.