وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نمایش سریال کمال تبریزی پس از 10 سال

نمایش سریال کمال تبریزی پس از 10 سال
یکی از سریال‌هایی که به نظر می‌رسد باید پس از بیش از 10 سال بالاخره به نمایش درآید، «قصه‌های رودخانه سیا کیا» به کارگردانی کمال تبریزی است.

در یکی دو سال اخیر بسیاری از فیلم‌ها وسریال‌ها که سال‌های بسیاری توقیف بودند امکان نمایش پیدا کردند؛ از فیلم «به رنگ ارغوان» و «تسویه حساب» و «عصر جمعه» گرفته تا سریال «خون‌بها» که پس از چهار سال به تازگی به نمایش در آمده است.

یکی از سریال‌هایی که به نظر می‌رسد باید پس از بیش از 10 سال بالاخره به نمایش درآید، «قصه‌های رودخانه سیا کیا» به کارگردانی کمال تبریزی است. تبریزی از تقریبا یک دهه قبل این سریال را آماده نمایش دارد که همچنان پس از سال‌ها توقیف است. دراین سریال پیمان قاسم خانی و محمدعلی کشاورز و بازیگران مالایی بازی کرده‌اند.
تبریزی دوسال پیش در گفت‌وگویی در سایت تابناک درباره وضعیت این سریال که از سال‌های قبل توقیف بوده در پاسخ به سئوالی که وضعیت این سریال را پیگیری نکرده‌اید؟ گفت: «چه کار کنیم؟ باید برخی از مسئولان تلویزیون عوض شوند.»
تبریزی درمورد دلیل توقیف این مجموعه تلویزیونی، گفت: «چون موقعیت ما با موقعیت مالزیایی‌ها به عنوان دو کشور اسلامی باهم مقایسه می‌شد.»
تبریزی درباره زمان ساخته شدن سریال، گفت: «زمان آقای لاریجانی و آقای حیدریان بود و وقتی مجموعه آماده نمایش شد آنها رفتند و گروه جدید آمدند که با آن مخالفت کردند.»