وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تشکیل نیروی ویژه برای زمان جنگ با ایران!

تشکیل نیروی ویژه برای زمان جنگ با ایران!
نشریه انگلیسی «دیلی تلگراف»، در گزارشی نوشت: این طرح که پس از به قدرت رسیدن دولت ائتلافی دیوید کامرون در سال گذشته ارائه شده است، در همکاری با کشورهای منطقه و از جمله در همکاری تنگاتنگ با امارات متحده عربی اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این طرح که اول بار در دهه 90 مورد بررسی قرار گرفته بود، حاکی از آن است که شهروندان انگلیسی مقیم در منطقه، تنها در امارات متحده عربی نزدیک به یک صد هزار نفر هستند که با اضافه کردن توریست ها و سایر افراد انگلیسی این تعداد به بیش از یک میلیون نفر در منطقه هم خواهد رسید.

تلگراف همچنین اشاره کرده است: این طرح مشترک بین امارات و انگلستان در نیمه سال 2011، ‌زمانی که کامرون از این کشور دیدار می کند امضا خواهد شد و انگلستان متعهد خواهد شد که در هنگام جنگ نگهداری کامل از تاسیسات زیربنایی امارات از جمله سیستم برق و آبرسانی این کشور را بر عهده داشته باشد.

دیپلمات های انگلیسی معتقدند: سفارتخانه های انگلیس در تمام نقاط دنیا باید چنین طرح های فوریتی را برای خروج شهروندان انگلیسی در صورت وقوع یک حادثه فراهم کنند، به وی‍ژه در مورد امارات که قریب به یکصد هزار انگیسی را در خود جای داده است.