وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داماد 29 ساله خود و عروس 25 ساله را كشت!!

داماد 29 ساله خود و عروس 25 ساله را كشت!!
ماموران پلیس در تلاش برای یافتن علت رفتار وحشیانه دامادی هستند كه روز مراسم ازدواجش، ‌عروس و یكی از مهمانان را از پا در آورده و سپس خودكشی كرده است.
 
روجریو داماسنا 29 ساله و اهل برزیل در حالی كه سلاحی در جیب كت و شلوار دامادی‌اش گذاشته بود، در مقابل چشمان 200 نفر از مهمانان عنوان كرد كه برایشان برنامه جالبی دارد و بلافاصله شروع به شلیك كردن كرد.
 
او همسرش كوستا كوئلو 25 ساله و ساقدوش مرد و دوست صمیمی 40 ساله‌اش را با گلوله از پا در آورد، سپس اقدام به خودكشی كرد. به گفته رئیس پلیس، هنوز مشخص نیست این داماد جوان به چه علت 2 بار به سوی عروس و 7 بار به سوی ساقدوش 40 ساله كه هم دوست صمیمی و هم رئیس او بوده، شلیك كرده است .
 
ده‌ها مهمان حاضر در عروسی كه از این سانحه بشدت شوكه شده‌اند، مورد بازجویی پلیس قرار گرفته‌اند تا هرگونه سرنخی از علت این ماجرا به‌دست آید. ظاهرا داماد از مدت‌ها قبل، اجرای این نقشه را در سر داشته است زیرا تحقیقات نشان می‌دهد كه او سلاح را در وانت پدرش پنهان كرده بوده و با شروع مراسم عروسی، آن را در جیبش گذاشته است . ماموران از تمام آشنایان این زوج خواسته‌اند تا هر سرنخی از این ماجرا را به آنها اطلاع دهند.