وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز شنبه : 11 دی 1389

فال روز شنبه : 11 دی 1389
فروردین: شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!

اردیبهشت: هم اکنون شما درگیر این فکر شده‌اید که افراد دیگر نمی‌توانند به راحتی در مورد هر موضوعی با شما صحبت کنند. خوشبختانه افکار شما بالاخره شما را به مسیر درستی می‌رساند ولی دقیقا بهتان نمی‌گوید برنامه ریزی‌تان خوب بوده یا بد. ولی بهتان امکانات و اختیارات بیشتری می‌دهد تا چیزهای جدیدتری را وارد زندگی خود کنید. اگر کمی ‌بیشتر به ایده‌های افراد دیگر هم توجه کنید اولین قدم را برداشته‌اید و امکان این را فراهم آورده‌اید که به دوستان و خانواده تان نزدیک تر شوید.

خرداد: شما بین رویاهای جذاب و زیبای خود و واقعیت‌های زندگی گیر افتاده‌اید. شما کاملا آماده‌اید که نگرانی هر روزه‌تان را دو ریخته و با دوستان‌تان با شادمکانی برقصید!! اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده مانده‌اند. این نگرانی‌ها شاید مدت‌های مدید با شما همراه بوده و شما کاملا با آنها آشنا هستید، اما باید با داشتن نگرش‌های مثبت آنها را فراموش کنید. شما هنوز هم وقت زیادی برای انجام دادن کارهای قدیمی‌ دارید.

تیر: سعی کنید در اوایل روز کارهای ناتمام خود را انجام دهید تا بتوانید بقیه روز وقت آزاد برای تفریح کردن داشته باشید و دیگر نگران کارهای انجام نشده خود نباشید. حتی اگر تصمیم گرفته‌اید که بعدازظهر را به طور کامل در خانه بمانید، برای خودتان فضایی ایجاد کنید تا بتوانید برای روزهای آینده خود رویاپردازی کنید. لزومی‌ ندارد آرزوهای خود را کتمان کنید؛ شما می‌توانید در ذهن خود به هر جا که می‌خواهید سفر کنید.

مرداد: شما فکر می‌کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می‌شویم شما بیشتر در فکر فرو می‌روید. شما می‌دانید که باید به خاطر جنبه‌های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می‌دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

شهریور: شما امروز بین ایده‌های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

مهر: امروز صدایی در درون شما بهتان می‌گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف‌هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت‌ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت‌تر می‌توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

آبان: اگر از اول روز با خودتان خلوت کنید، کاملا خود را از لذت‌ها و خوشی‌های در کنار دیگران بودن محروم خواهید کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید احساسات خود را پنهان و آرزوهای خود راسرکوب کنید، برای اینکه ماه در پنجمین خانه‌تان محیطی عالی و فوق‌العاده برای ابراز وجود کردن و بیان کردن نظریات‌تان فراهم می‌آورد. شما خودتان می‌دانید که چه موقع برای این کار آمادگی دارید، پس به افراد دیگر اجازه ندهید شما را ترغیب به واکنش نشان دادن بکنند.

آذر: شما امروز از نظر احساسی در آرامش کامل به سر می‌برید! شاید قبلا به اندازه کافی نگران بوده‌اید و الان وقت این است که ناراحتی‌هایتان را فراموش کنید. حتی اگر به طور کامل آماده نیستید که به راه خود ادامه بدهید، ولی هنوز هم بهترین کار این است که نگرانی‌هایتان را پیش خود نگه دارید. درهرصورت افراد دیگر نگاه بی تفاوتی به شما دارند و این موضوع می‌تواند توانایی‌های معنوی شما را بالاتر ببرد.

دی: شما مثل یک زنبور عسل که وزوز می‌کند و سرش شلوغ است الکی دور خودتان می‌چرخید، شاید به اندازه کافی از جشن‌ها و مهمانی‌های عصرانه لذت نبرده‌اید. با این حال به هیچ مهمانی‌ای جواب منفی نخواهید داد و یک بار که به مهمانی بروید فراموش می‌کنید که پیش از این چقدر خسته بودید. اگر به فردی که خیلی بهش اطمینان دارید اجازه دهید نقاط ضعفتان را بداند روشی خیلی خوب را انتخاب کرده‌اید و روز خوبی در انتظارتان خواهد بود.


بهمن:
هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر شما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل و بی‌عیب خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.

 
اسفند: شما فکر می‌کنید که می‌دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال‌ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه‌های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان‌تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.