وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شوهر من به تماشای فیلم های مستهجن علاقه فروانی دارد!!

شوهر من به تماشای فیلم های مستهجن علاقه فروانی دارد!!
سوال:
شوهرم عادت کرده تا اغلب اوقات از طریق تماشای فیلم های پورنو ارضا شود؛ در این مواقع احساس می کنم که من دیگر برایش جذاب نیستم. این حس بسیار آزارم می دهد و نگران آینده زندگی مان می شوم. آیا نگرانی من بیهوده است؟
پاسخ:
بعضی از مردان به تماشای فیلمهای پورنو علاقه دارند ،‌اما  فکر میکنند این علاقه لزوما به رابطه جنسی شان با همسرشان آسیبی وارد نمی کند. شما باید ببینید که آیا نگرانی تان به زندگی و رابطه زناشویی تان خلیی وارد کرده یا خیر ؛ شما احساس ناامنی می کنید. نگران هستید که این کار شوهرتان نقش شما را در رابطه جنسی تان کمرنگ کند.

شاید این حس عدم اطمینان و اعتماد شما نسبت به خود به همسرتان نیز منتقل شده باشد ، پس ابتدا باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید. اما اگر شوهر شما خود باعث ایجاد احساسات منفی در شما شده باشد و هیچ تلاشی نیز برای بهتر کردن رابطه تان نمی کند ، باید مشکل را جدی تلقی کنید. حقیقت این است که عادت به ارضای میل جنسی از طریق تماشای فیلم های پورنو نشانه خوبی برای یک رابطه موفق نیست!

راه حل این مشکل در دستان خود شماست ؛ شماید که باید پا پیش گذاشته و در مورد احساسات منفی خود با همسرتان صحبت کنید و هر دو راهی برای این مشکل پیدا کنید.