وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تهیه فیلم مستهجن سیاه در باغ متروكه درتهران

تهیه فیلم مستهجن سیاه در باغ متروكه درتهران
پسری جوان با سر و وضعی آشفته و قیافه‌ای در هم و مضطرب به نزدیك‌ترین كلانتری كه دستش می‌رسید، رفته و شكایتی را علیه چند تبهكار تنظیم كرد: امروز در راه منزل و در كوچه‌ای خلوت یك‌مرتبه سرنشینان یك خودرو سواری مقابل من سبز شده و با زور مرا در صندلی عقب ماشین خود نشانده و با چشمی بسته به باغی پرت بردند. آنها پس از خالی كردن جیب‌ها و گرفتن گوشی موبایل و دیگر وسایل قیمت دارم، به زور به من تعرض كرده و از این عمل شوم خود فیلم هم تهیه كردند.
تهران امروز: این خبر مربوط به ورامین است و دستگیری باندی كه اعضای آن پس از تعرض جنسی به یك پسر جوان قصد اذیت و آزار جوان‌های دیگری را داشتند.

عمل وقیح اعضای این باند هفته قبل به پلیس امنیت‌اجتماعی استان تهران گزارش شد، یعنی وقتی كه پسری جوان با سر و وضعی آشفته و قیافه‌ای در هم و مضطرب به نزدیك‌ترین كلانتری كه دستش می‌رسید، رفته و شكایتی را علیه چند تبهكار تنظیم كرد: امروز در راه منزل و در كوچه‌ای خلوت یك‌مرتبه سرنشینان یك خودرو سواری مقابل من سبز شده و با زور مرا در صندلی عقب ماشین خود نشانده و با چشمی بسته به باغی پرت بردند.

 
آنها پس از خالی كردن جیب‌ها و گرفتن گوشی موبایل و دیگر وسایل قیمت دارم، به زور به من تعرض كرده و از این عمل شوم خود فیلم هم تهیه كردند. بعد هم دوباره به صورتم چشم بند زده و مرا در جایی دنج به حال خود رها كردند. با این گزارش ماموران با حفظ هویت فرد شاكی به دلیل مسائل حیثیتی، به وی قول دادند كه به زودی متجاوزان را به سزای عمل ضد اخلاقی خود خواهند رساند.

این وعده البته كمتر از یك هفته عملی شد و این مردان شرور شناسایی و توسط ماموران سیاهپوش پلیس امنیت محاصره و با دستبند، پابند و چشم بند تحویل بازداشتگاه شدند. به گفته «سرهنگ مهدی یارندی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران، متهمان با اعتراف به ربودن، زورگیری و اذیت و آزار شاكی اقرار كرده‌اند كه قصد داشتند این عمل را درباره چند جوان پسر دیگر هم انجام وپس از اذیت و‌آزار و تهیه فیلم به اخاذی از آنها بپردازند.

پلیس بارها به قربانیان تجاوز جنسی اطمینان داده است كه در صورت طرح شكایت، هویت آنها مخفی و اقدامات لازم به منظور حفظ آبروی این افراد انجام خواهد شد.

گفتنی است تجاوز به عنف در قانون مجازات اسلامی با ذكر شرایطی با مجازات مرگ همراه است و در این مورد رضایت شاكی خصوصی هم تاثیری در این حكم ندارد چراكه شاكی خود دست دستگاه قضاست.

یارندی به جوانان هشدار داد: قبل از تصمیم به انجام هرگونه تخلفی در مورد عواقب آن بیندیشند و با افزایش روحیه معنوی، خود را از لغزیدن در مسیر گناه و اشتباه مصون دارید و با عبرت‌گیری از سرگذشت زندگی مجرمان و متخلفان که چیزی جز ندامت و پشیمانی را به همراه ندارد، بدانند که با تمسک به گناه و تخلف در جهت برآوردن حوائج مادی‌شان باعث از هم پاشیدگی زندگی خود و دیگران خواهند شد.