وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ملکه زیبایی، مهاجر عرب را معاون رییس جمهور کرد!!

ملکه زیبایی، مهاجر عرب را معاون رییس جمهور کرد!!
با وجود آنکه بیش از 6 میلیون نفر از شهروندان برزیلی لبنانی تبار هستند، اما تا کنون هیچ یک از آنها به پست و مقام سیاسی مهمی که میشل تامر 70 ساله در سرزمین آمازون به آن رسیده است دست نیافته اند.

العربیه نوشت: این لبنانی تبار، معاون اول رئیس جمهور برزیل و همسر ملکه زیبایی یکی از ایالت های این کشور است که بیش از 42 سال با وی اختلاف سن دارد.

معاون رئیس جمهور برزیل در سال 2002 در حالیکه 61 سال داشت با مارسیلا تیدیشی دختر 19 ساله وملکه زیبایی ایالت کامبیناس آشنا شد و پس از یک سال با وجود اختلاف سن ، مارسیلا را به همسری گرفت.

پدر ومادر میشل تامر در سال 1925 از روستای بتعبوره در شمال لبنان به برزیل مهاجرت کردند و در آنجا صاحب 8 فرزند شدند که کم کوچکترین آنها میشل تامر معاون رئیس جمهور کنونی برزیل است .

 
ملکه زیبایی، مهاجر عرب را معاون رییس جمهور کرد!!
شهردار روستای بتعبوره در شمال لبنان در تماسی با العربیه.نت اظهار داشته است : "میشل سال پیش از روستای پدر ومادریش بتعبوره دیدن کرد و مردم روستا با دیدن وی بسیار خوشحال شدند، آن زمان میشل رئیس پارلمان برزیل بود اما اکنون وی معاون رئیس جمهور برزیل است بنابر این ما به وی افتخار می کنیم."

شهردار روستای بتعبوره كه میشل تامر را در دیدار از این روستا همراهی کرده بود می گوید : "میشل با دیدن آثار به جا مانده از خانه پدریش به سجده افتاد و خاک آنرا را بوسید."

میشل تامر که از روز شنبه آینده معاون خانم دیلوا سلوا رئیس جمهور برزیل می شود همچنین به عبادت شیطان متهم است با وجود آنکه وی بارها این اتهام را رد کرده است.

وی در جواب این اتهام گفته است :" با شنیدن این نوع اتهامات بسیار خوشحال می شوم چرا که رقیبانم هنوز به اتهاماتی که عقل سلیم آنها را پذیرا باشد ، دست نیافته اند.

میشل تامر پیش از رسیدن به مقام معاون ریاست جمهوری برای نه سال ریاست "حزب جنبش دموکراتیک برزیل" را بر عهده داشته است ، وی دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه سان پاولوی برزیل می باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره