وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین سن برای گرفتن رژیم غذایی

بهترین سن برای گرفتن رژیم غذایی
افرادی که از 28 سالگی به بعد رژیم گرفتن را آغاز می‌کنند بیش‌ترین موفقیت را برای کاهش وزن دارند.

محققان معتقدند زنان در اواخر دهه سوم زندگی خود زمان و تمایل بیش‌تری برای لاغر شدن دارند و به همین دلیل سریع‌تر چربی‌های اضافه بدن خود را از دست می‌دهند.

در این دوره هم‌چنین زنان بیش‌تر از هر زمان دیگری نگران وزن و ظاهر بدنی خود هستند و تمرکز بیش‌تری برای رسیدن به وزن ایده‌آل خود دارند.

اما برعکس در دهه چهارم زندگی مردم آن‌قدر سرگرم کارها و مشغولیات زندگی خود هستند که وقت کافی برای فکر کردن به این موضوع را ندارند. در دهه پنجم و ششم زندگی هم دیگر تقریبا هیچ شخصی علاقه زیادی به داشتن اندام متناسب ندارد.

سو بک که این تحقیقات را انجام داده است در این باره گفت: در طی چند دهه گذشته سن ازدواج افزایش زیادی داشته است به طوری که بسیاری از زنان بالای 28 سال هنوز هم مجرد هستند.

 
البته این موضوع سبب شده در این سنین زنان توجه زیادی به فعالیت‌های اجتماعی داشته و در عین حال هم‌چنان به شدت نگران شکل و ظاهر بدن خود باشند.
 
در این دوره زنان به واسطه فعالیت‌های شغلی و اجتماعی خود زندگی پرتحرکی را تجربه می‌کنند و به همین دلیل با داشتن یک رژیم غذایی مناسب می‌توانند به سرعت وزن خود را کاهش دهند.

نظرسنجی از بیش از 3 هزار زن نشان داد 64 درصد از آن‌ها در این دوره سنی بهترین نتیجه را از رژیم گرفتن خود گرفتند. 40 درصد از آن‌ها نیز اعلام کردند در این دوره بیش‌ترین انگیزه را برای کاهش وزن داشته‌اند.

اما بسیاری از این زنان اعلام کردند بعد از 40 سالگی دیگر هیچ انگیزه‌ای برای کاهش وزن ندارند و به همین دلیل چندان به رژیم‌های غذایی پایبند نخواهند ماند.