وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ضریب ایمنی صندوق‌های صدقات افزایش یافت

ضریب ایمنی صندوق‌های صدقات افزایش یافت
سعید ستاری در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مشاركت‌های مردمی در بخش‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان اظهار داشت: در هر شرایط اقتصادی، كمك مردم به نیازمندان كاهش نمی‌یابد.

وی با بیان اینكه مجموعه امداد برای حفظ صدقات مردمی از دستبرد افراد معتاد، برنامه‌های خوبی را تنظیم كرده است، گفت: تغییر شكل فیزیكی و افزایش ضریب ایمنی صندوق‌های صدقات یكی از این راهكارهاست؛ به طوری كه هم‌اكنون تغییراتی در ظاهر صندوق‌های صدقات ایجاد شده است.

ستاری در خصوص چینش صندوق‌های صدقات در شهرها و استان‌ها تصریح كرد: این چینش‌ها بر اساس برنامه‌ از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد همچنین در هر ماه درآمدهای حاصله از صدقات محاسبه می‌شود و در صورتی كه آمار آن كاهش یافته باشد، علت آن بررسی می‌شود.

معاون مشاركت‌های مردمی كمیته امداد ادامه داد: مجموعه امداد به دنبال راهكاری است كه مردم به راحتی كمك‌های خود را به نیازمندان ارائه دهند كه در این بین كارهایی از جمله اجرای طرح اكرام از سوی امداد صورت گرفته است كه در این طرح خیرین بدون واسطه كمك خود را به نیازمندان انتقال می‌دهند.

وی در ادامه افزود: افرادی كه به طور خودسر صدقات مردم را با وسیله‌های مختلفی از جمله سیخ و میخ به سرقت می‌برند، صد درصد فاقد صلاحیت برای كمك هستند چرا كه امداد در صورتی كه نیاز باشد از طریق قانونی به آنها كمك می‌كند.

ستاری در پایان بیان داشت: ۹۹ درصد از صندوق‌های صدقات كه در محل‌های مختلف مستقر شده‌اند، بهره‌وری خوبی داشتند ضمن اینكه مشاركت‌های عمومی امسال افزایش خوبی داشته است.