وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاهش اشتها و سفید شدن با مصرف این میوه

کاهش اشتها و سفید شدن با مصرف این میوه
توت فرنگی میوه‌ای سرشار از ویتامینها و املاح معدنی و با كالری پایین است.
این میوه منبع غنی از آنتی اكسیدان‌هاست كه برای مقابله با بیماریهای قلبی – عروقی، سرطان و نیز به تاخیر انداختن روند پیری بسیار مفید است. در واقع مطالعات انجام شده تایید می‌كند كه سطح بالای آنتی اكسیدانی در توت فرنگی در خنثی كردن تاثیرات منفی مولكولهای رادیكال آزاد در سیستم ایمنی بدن شما بسیار موثر است. آنتی اكسیدان‌ها همچنین به جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز مقابله با بیماریهایی چون سرماخوردگی و آنفلوآنزا شناخته شده هستند.

به گزارش شبكه خبری تورنتونیوز، میوه توت فرنگی سرشار از ماده معدنی پتاسیم است كه این ماده به تنظیم و الكترولیت‌ها در بدن انسان و كاهش خطر بروز حمله قلبی و سكته مغزی كمك می‌كند.

توت فرنگی همچنین حاوی فولیت است كه یك ماده اصلی در ساخت گلبولهای قرمز خونی است. این میوه بعلاوه سرشار از ویتامین ث می‌باشد كه مقدار آن در توت فرنگی بیشتر از هر نوع میوه مركبات دیگر است.

ویتامین ث برای مقابله با انواع مختلف سرطان‌ها و همچنین كمك به كاهش كلسترول بد خون مفید است. توت فرنگی همچنین بسته‌ای فوق العاده حاوی ویتامین‌های ب2، ب6، ب5، ویتامین كا، مس و منگنز است. این میوه در عین حال منبعی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و فیبر نوری محسوب می‌شود. توت فرنگی دندان‌ها را سفید می‌كند و اسید مفید موجود در این میوه به از بین بردن جرم روی دندان‌ها كمك می‌نماید.

همچنین برای پاك سازی لثه‌ها و تقویت و ترمیم آنها مفید است. برای بهره مند شدن از خواص این میوه در پاكسازی دندان‌ها، آب آن را مدتی در دهان نگه دارید و سپس با آب گرم قرقره كنید. هرچند توت فرنگی را می‌توان با هر غذای دیگری استفاده كرد اما مصرف خام آن بیشتر توصیه می‌شود. این میوه در تحریك متابولیسم و كاهش اشتها بسیار مفید است و می‌تواند به عملكرد مناسب هورمون‌های كاهش دهنده وزن كمك كند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره