وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خطرات کارت های اعتباری و بانکی برای سلامت انسان

خطرات کارت های اعتباری و بانکی برای سلامت انسان
کارتهای اعتباری را نباید در جیب کت قرارداد، زیرا بر روی مکانیزم الکتریکی قلب تداخل ایجاد کرده و در طولانی مدت فرد را دچار مشکل می کند.

به گزارش مهر کارشناس بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت گفت: کارت های اعتباری یکی از وسایل مولد انرژی هستند که میدانهای مغناطیسی در اطراف خود ایجاد می‌کنند بنابراین برای به خطر نیافتادن سلامت،باید نکاتی را در استفاده از این نوع کارت ها مورد توجه قرار داد.

گورانی با بیان اینکه قرار گرفتن زیاد در معرض انرژیها برای سلامتی مضر است گفت: افراد از این وسیله به صورت بهینه استفاده و از قراردادن در جیبهای پشت شلوار خودداری کنند زیرا یکی از مراکز خون‌سازی استخوانهای پهن، مانند لگن، در این ناحیه قرار دارد.

گورانی تصریح کرد: کارتهای اعتباری را نباید در جیب کت قرارداد، زیرا بر روی مکانیزم الکتریکی قلب تداخل ایجاد کرده و در طولانی مدت فرد را دچار مشکل می کند.

کارشناس بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت با بیان این که هرچه قدر فاصله از وسایل مولد اشعه بیشتر باشد، دریافت انرژی کمتر است گفت: افرادی که از دستگاه نوسان‌ساز مصنوعی قلب و یا بیمارانی که از پمپهای تزریق استفاده می‌کنند در استفاده از کارتهای اعتباری باید سه نکته فاصله، مدت زمان و حفاظ را مدنظر قرار داشته باشند تا از اثراتی که این وسیله امکان دارد بر روی آنها داشته باشد، در امان باشند.

وی تاکید کرد: کارتهای ایمنی با نام Safy cart ادعا شده است که باعث جلوگیری از رسیدن امواج الکترو مغناطیسی به بدن می‌شود، تقلبی است و این ادعا صحت علمی ندارد.