وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشهایی مفید برای سوزاندن کالری بیشتر هنگام پیاده روی

روشهایی مفید برای سوزاندن کالری بیشتر هنگام پیاده روی
چگونه سوزاندن کالری را در پیاده روی روزانه افزایش دهیم.

سوال:
مهمترین شکل ورزش کردن پیاده روی می باشد و انجام دادن فعالیت های دیگری که ما به آنها علاقه مندیم به این اندازه مفید نمی باشند.اما در مورد پیاده روی هم به اندازه کافی مطمئن نیستم که چه مقدار مفید می باشد.آیا راه هایی برای افزایش دادن سوزاندن کالری در بدن وجود دارد؟                                                                                               

پاسخ مارتیکا هینر عضو انجمن بهداشت و سلامت
مقدار کالری که بدن شما در پیاده روی می سوزاند بستگی به وزن شما و سرعت پیاده روی اتان دارد.در اینجا سوزاندن کالری را در افراد با وزن های مختلف تخمین زده ایم:

 
وزن افراد(گرم)
مسافت پیاده روی(بر حسب مایل در ساعت)
کالری سوزانده شده (بر حسب کالری در ساعت)
130 pounds
3.5 miles per hour
306 calories/hour
170 pounds
3.5 mph
366 calories/hour
216 pounds
3.5 mph
504 calories/hour

 

افرادی که وزن بیشتری دارند کالری بیشتری را هم می سوزانند به دلیل اینکه انرژی بیشتری احتیاج دارند تا بتوانند خود را در فضا حرکت دهند.برای مثال حمل کردن یک بسته بار 150 گرمی نسبت به یک بار 100 گرمی احتیاج به تلاش بیشتری دارد.برای زن و مردی که در حال انجام فعالیت مشابه می باشند غالبا برای مردان نتایج خیلی سریع تر مشاهده شده است.

 
اگر هر دوی آنها 3 مایل را پیاده روی کنند به دلیل اینکه مردها از وزن بیشتری برخوردارند کالری بیشتری در بدنشان می سوزدو همچنین کالری سوخت شده ی بیشتری را اندوخته می کنند تا مقدار وزن خود را به میزان قابل توجه ای کاهش دهند. اما هر کسی می تواند مصرف انرژی خود را با مرتب کردن گام هایش کاهش دهد.در اینجا مسافت پیاده روی را برای همان افراد افزایش داده ایم:
 

وزن افراد(گرم)

مسافت پیاده روی(بر حسب مایل در ساعت)

کالری سوزانده شده (بر حسب کالری در ساعت)

130 pounds

4.0 miles per hour

342 calories/hour

170 pounds

4.0 mph

396 calories/hour

216 pounds

4.0 mph

570 calories/hour

شما همچنین میتوانید سوزاندن کالری را با اضافه کردن تاب و توان خود برای حرکت سریع تر افزایش دهید.همچنین میتوانید روی تپه پیاده روی کنید و یا به تردمیل خود شیب اضافه کنید که اینها انرژی بیشتری را مصرف می کند.پیاده روی روی شن و ماسه و یا بر خلاف وزش باد هم کالری شما را افزایش می دهد.

بعضی افراد 1 تا 5 گرم از وزن دست یا قوزک پای خود را نگه میدارند که این پرمدعاست که بگوییم باعث افزایش سوزاندن کالری می شود.اگر شما به اندازه کافی سنگین باشید انرزی بیشتری را هم صرف می کنید.اما هنر نوسان دادن وزن روی شانه ها و ساق پاها باعث کشش زیادی مفاصل شود.

 
استفاده از دست ها و پاها نمی تواند راه مناسبی باشد در سرعت بخشیدن به سوزاندن کالری.استفاده از یک لباس زیر کشباف هم در بالا رفتن سوزاندن کالری بدون اینکه آسیبی به زانوها و شانه هایتان برساند موثر است.یک کوله پشتی مثل کوله پشتی کتابهای مدرسه هم میتواند برای پیاده روی در پریود های طولانی وزنه خوبی برایتان باشد.

استفاده از یک تیرک یا تبر هم میتئاند راهی باشد برای مرتب کردن گام هایتان.شما با کمک تیرک یا تبر قسمت جلوی بدنتان را حرکت می دهید و قسمت فوقانی بدنتان با سرعت بیشتری به حرکت درمی آید.شما از چیزی شبیه به این تبر می توانید در ورزش های خود استفاده کنید.

 
اما پیاده روی به این روش نیاز به مها رت دارد که با تکنیک های خاصی حاصل می شود که شما با کمک آموزشیارها و یا کلاس های آموزشی ویا یکسری بسته های لوازم مربیان ورزشی این مهارت ها را کسب کنید. شما می توانید دوئیدن های کوتاه مدت را هم به پیاده روی خود اضافه کنید.من در اینجا راه های مختلف پیاده روی را برایتان یکی کردم و نوشتم.