وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعترافات هولناک عامل قتل دختر 5 ساله

اعترافات هولناک عامل قتل دختر 5 ساله
مرد جوانی که در پی شکنجه های وحشیانه دختر ۵ ساله ای را در مشهد به قتل رسانده بود، صبح روز پنج شنبه گذشته در حضور قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) و کارآگاهان شعبه جنایی آگاهی به تشریح چگونگی ارتکاب جنایت خود پرداخت.

به گزارش خراسان در بازسازی صحنه این جنایت تکان دهنده ابتدا کارآگاه یزدی (افسر پرونده) به تشریح ماجرای قتل و چگونگی دستگیری قاتل پرداخت و در مقابل دوربین قوه قضاییه گفت: «صبح چهارشنبه دوازدهم آبان ماه، ماجرای قتل ابتدا از سوی کارکنان بیمارستان امدادی مشهد به پلیس گزارش شد.»

وی گفت: «در بررسی های مقدماتی، جوانی پیکر بی جان دختر بچه را که آثار شکنجه و کودک آزاری شدیدی بر نقاط مختلف بدن وی مشهود بود، به بیمارستان برده و ادعا کرد که پیکر نیمه جان دختر بچه ۵ ساله را در کنار بولوار فرودگاه مشاهده کرده و به دلیل این که فکر می کرد او زنده است وی را به بیمارستان آورده است. اما در مراحل بعدی تحقیقات او به دلیل اظهارات ضد و نقیض مورد ظن گرفت و پس از انجام بازجویی به قتل دختربچه اعتراف کرد.»

متهم به قتل نیز در تشریح ماجرای قتل گفت که چندی قبل زنی را که دختر ۵ ساله ای داشت صیغه کردم و با او زندگی می کردم. وی درباره چگونگی آشنایی خود با این زن نیز گفت: «من مجرد بودم و اتاقی را در منزل پدر او اجاره کرده بودم او با همسرش اختلاف داشت و می خواست از او طلاق بگیرد، من هم به دنبال کارهای طلاق او بودم و به همین دلیل با یکدیگر آشنا شدیم و روابط ما ادامه یافت تا آن که تصمیم گرفتیم با اجاره یک منزل در بولوار وحدت به طور مستقل زندگی کنیم.»

این جوان ۳۶ ساله ادامه داد: «دختر همسرم را به دلیل این که شب ادراری داشت، تنبیه می کردم. شب حادثه نیز او را با هر چیزی که دم دستم بود کتک زدم و او بی جان بر زمین افتاد.»

همسرم گفت: «او بیهوش شد. کمی آب قند بده! اما دهان او قفل شده بود و باز نمی شد. به همین دلیل لیوان آب در دهانش شکست و من محل جراحت را دوختم.»

وی ادامه داد: «وقتی دختر همسرم به هوش نیامد صبح در آپارتمان را به روی همسرم بستم و گفتم از خانه بیرون نیاید. دختر بچه را به بیمارستان بردم و وقتی فهمیدم مرده است ماجرای ساختگی کشف جسد در بولوار فرودگاه را تعریف کردم.»

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره