وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهران مدیری کارمند وزارت اطلاعات!! (خیلی جالبه)

مهران مدیری کارمند وزارت اطلاعات!! (خیلی جالبه)
پارساپرس: یکی از مدیران شبکه‌های سلطنت‌طلب لس‌آنجلسی نسبت به یک کلیپ طنز که توسط مهران مدیری ساخته شده، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ایران، چند روز پیش، کلیپی در اینترنت و سایت‌های اشتراک‌گذاری فیلم منتشر شد که در آن، جمعی از طنزپردازان ایرانی به هجو برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب می‌پرداختند و اظهارنظرهای عجیب و بامزه آنان را دستمایه تهیه یک برنامه کمدی قرار داده‌ بودند.

 
همانطور که انتظار می‌رفت این کلیپ با سرعت بسیار زیاد در میان مردم دست به دست شد و حتی برخی سایت‌ها با عنوان "هدیه کریسمس مهران مدیری به ایرانیان"، دست به فروش سی‌دی آن زدند؛ موضوعی که نشان از اقبال مردم نسبت به تمسخر این شبکه‌های ماهواره‌ای داشت.

این استقبال تا جایی پیش رفت که حتی سایت‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران هم نتوانستند از کنار آن بگذرند و بخش‌هایی از آن را برای کاربران خود به نمایش گذاشتند؛ مساله‌ای که نشان داد این شبکه‌ها و مدیریت سلطنت‌طلب آن‌ها حتی در میان جریان ضدانقلاب هم جایگاهی ندارند و فقط به عنوان دستمایه وقتگذرانی و تفریح این افراد محسوب می‌شوند.

 
البته برخی از این سایت‌ها مانند "بالاترین" مجددا دست به اقدامات سابق خود زدند و اعلام کردند که در اعتراض به این اقدام مهران مدیری، سی‌دی‌های سریال قهوه تلخ او را کپی خواهند کرد تا او را اذیت کنند! این موضو درحالی صورت گرفته که همین سایت تا چندی پیش اعلام می‌کر که این سریال، نماد حمایت از مخالفان ایران و مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

از سوی دیگر، "شهرام همایون" گرداننده یکی از این شبکه‌های ماهواره‌ای، مهران مدیری را به تمسخر خود متهم کرد و نسبت به آن واکنش نشان داد.

همایون با پخش کلیپی که در آن از یک کودک معصوم برای اهداف سیاسی سوءاستفاده شده است، اعلام کرد که مهران مدیری عامل رژیم است و برای ساخت این کلیپ میلیون‌ها تومان از نهادهای وابسته به ایران نظیر سپاه پاسداران، پول گرفته است!

وی همچنین این کارگردان سریال‌های طنز را "مامور و تئوریسین رسمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران" نامیده است که شماره پرسنلی دارد و از این وزارتخانه به صورت ماهانه حقوق دریافت می‌کند.

شهرام همایون همچنین سریال طنز "شب‌های برره" را یک پروژه امنیتی از سوی جمهوری اسلامی ایران نامیده که 700 میلیون تومان برای آن هزینه شده است!

گفتنی است افزایش روزافزون شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب که علیه ایران فعالیت می‌کنند، سبب شده است تا افرادی که هیچ سابقه فعالیت سیاسی و یا اجتماعی ندارند هم وارد این شبکه‌ها شوند و به عنوان کارشناس به فعالیت تخریبی علیه جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

از سوی دیگر، وجود افراد مختلف در مدیریت این شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر منافقین، سلطنت‌طلبان و اصلاح‌طلبان باعث درگیری‌های شدید لفظی و فحاشی گردانندگان این تلویزیون‌ها با یکدیگر شده است؛ مساله‌ای که در سال‌های اخیر دستمایه طنزپردازان کشور برای ساخت برنامه‌های بامزه قرار گرفته است.
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره