وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فهرستی جالب از مهم‌ترین شایعات درباره بازیگران

فهرستی جالب از مهم‌ترین شایعات درباره بازیگران
بمب خبری زردنامه درباره تهرانی‌ این بود كه فیلمبردار «ارباب حلقه‌ها» از این بازیگر خواستگاری كرده است. شاخ و برگ‌های این شایعه هم در نوع خود جالب بود.می‌گفتند او در تهران با این فیلمبردار سرشناس استرالیایی آشنا شده و در فرانسه تجدید دیدار كرده و قرار است مراسم خواستگاری را در تهران به‌جا آورند.

یك لحظه فكر كنید و ببینید از آخرین شایعه سینمایی كه شنیدید، چند روز می‌گذرد. حتما می‌دانید كه یكی از بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین شایعه‌های امسال، انتشار خبر ازدواج الناز شاكردوست و…

شایعه می‌سازم پس هستم
برخی‌ از ‌سینماگران‌ ‌انرژی ‌زیادی ‌صرف‌ تكذیب‌ حرف‌هایی ‌می‌كنند كه ‌از ‌اساس‌ غلط هستند
در لابه‌لای اخبار سینمایی جمله «تكذیب می‌شود» را زیاد می‌شنویم. به همین دلیل وقتی خبرهای حوزه سینمای ایران را می‌خوانیم، نمی‌توانیم دربست باورشان كنیم. همیشه آمادگی داریم برای این كه خبری تكمیلی منتشر شود و بگوید خبر قبلی درست نبوده و صحیحش این است كه… .

فهرستی جالب از مهم‌ترین شایعات درباره بازیگران

یك لحظه فكر كنید و ببینید از آخرین شایعه سینمایی كه شنیدید، چند روز می‌گذرد. حتما می‌دانید كه یكی از بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین شایعه‌های امسال، انتشار خبر ازدواج الناز شاكردوست و علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پرسپولیس بود. او پس از شنیدن این خبر گفت: من این آقا را اصلا نمی‌شناسم و نمی‌دانم اصلا برای چی برخی این كارها را می‌كنند. او اكنون در پی شكایت از كسانی است كه این گونه اخبار را منتشر كرده‌اند. چند روز بعد شاكردوست مجبور شد خبر دیگری را هم تكذیب كند. او تاكید كرد: من هیچ دیداری با آقای مشایی قبل از سال جدید نداشته‌ام و واقعا متاسفم كه برخی سایت‌های خبری در انتشار اخبار كذب و دروغ متبحر شده‌اند.

نكته جالب این كه در خبر دیدار الناز شاكردوست با مشایی بر دیدار مشایی با جهانگیر كوثری و تهمیه میلانی هم اشاره شده است در حالی كه این خبر نیز از سوی این دو هنرمند پیش از این تكذیب شده بود! این خبر هم چند روز پیش منتشر شد: لیلا حاتمی و علی مصفا به دادگاه احضار شده‌اند. علی مصفا چند روز بعد با تكذیب خبر مفتوح شدن پرونده‌ای علیه خانواده خود در شعبه 38 دادگاه، حضور خود و لیلا حاتمی را در دادگاه تنها به عنوان شاهد درباره پرونده كلاهبرداری فردی علیه یكی از اقوام خود عنوان كرد. این گونه است كه سینماگران مجبور می‌شوند دائما در مسیر تایید و تكذیب حركت كنند.

محمدرضا گلزار، شایعه‌هایی برای تمام فصول
در بین ستاره‌های مرد، محمدرضا گلزار ركورددار جدال با حاشیه‌ها و شایعه‌هاست. نكته جالب درباره گلزار این است كه حتی خبرهای صحیح مربوط به او هم پس از چندی تكذیب شده‌اند.

خبر دستمزد 90 میلیونی گلزار برای 3 روز بازی در فیلم «دموكراسی تو روز روشن» بلافاصله پس از انتشارش از سوی كارگردان تكذیب شد، اما چند ماه بعد حاج آقای زم، تهیه‌كننده فیلم در نشست مطبوعاتی دموكراسی تو روز روشن، این خبر را تایید كرد و گفت: این جور دستمزدها خیلی هم خوب است و هیچ اشكالی ندارد. بقیه هم باید سر كیسه را شل كنند و موجب تقویت شدن جیب بازیگرانشان شوند. خب حالا اگر یك فلاش بك بزنیم و حرف‌های چند ماه پیش آقای كارگردان را مرور كنیم، حق داریم متعجب شویم.
علی عطشانی، كارگردان فیلم دموكراسی تو روز روشن‌ با رد كامل این خبر از شنیدن آن شگفت‌زده شد و به وطن امروز گفت: من نمی‌دانم روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها این خبر را با چه منبعی كار كرده‌اند؟ نمی‌دانم این ارقام را از كجا آورده‌اند؟ اینها كه گفتند 90 میلیون، یكباره می‌گفتند 900?میلیون تا این خبر خنده‌دار‌تر شود. وی كه بسیار از این خبر و مسائل‌ پیرامون آن برآشفته شده بود، ادامه داد: مبلغی كه به محمدرضا گلزار داده شده، خیلی كمتر از همه این شنیده‌هاست. گلزار مبلغی معمولی و عادی برای این فیلم دریافت كرده و مطمئن باشید این خبرها كذب محض و بیشتر شبیه یك جوسازی است.

فهرستی جالب از مهم‌ترین شایعات درباره بازیگران

این جملات نشان می‌دهند كه خبرنگاران همیشه مرغ عروسی و عزا هستند و هر كس از هر جا شاكی باشد، ناراحتی‌اش را سر این قشر محترم خالی می‌كند. البته سینماگران حق دارند كه از برخی زردنامه‌ها گلایه كنند. این نكته را یادمان باشد كه در زردنامه‌ها چیزی به نام خبرنگار وجود ندارد. آنها تعدادی نیروی «خبر بردار» دارند كه اخبار را از سایت‌های این طرف و آن طرف كپی‌برداری می‌كنند.

 
البته بعضی‌هایشان هم متكی به نیروی تخیل هستند و هر چه در لحظه به ذهنشان برسد، می‌نویسند. زردنامه‌نویسان خیلی علاقه دارند به زندگی گلزار سر و سامانی بدهند، بنابراین هر چند وقت یك بار فهرستی از كسانی كه این سوپراستار به آنها پیشنهاد خواستگاری داده، چاپ می‌كردند.
 
خطرناك‌ترین شایعه مربوط به گلزار خبر دروغ خواستگاری او از مهناز افشار بود كه در سایت‌های اینترنتی منتشر شد. آنها پیاز داغ این خبر را زیاد كردند و گفتند رابطه صمیمی‌شان در سر صحنه فیلم «آتش‌بس» تهمینه میلانی شكل گرفته است. این دو تا بازیگر آنقدر از شنیدن این خبر دروغ عصبانی شده بودند كه بلافاصله از یكی از رنگین‌نامه‌ها شكایت كردند.
موضوع دیگری كه زردنامه‌ها خیلی به آن علاقه نشان دادند، خبر ممنوع‌التصویر شدن گلزار بود. آنها نشستند كارنامه گلزار را بررسی كردند تا ببینند كدام یك از اعمال نیك و بدش منجر به ممنوع‌التصویری او شده است. خیلی‌هایشان حدس زدند كه دستمزد 70 میلیونی گلزار علت اصلی قضیه بوده است.

آنها چند دلیل دیگر هم كشف كردند: او به دلیل اختلاف با صاحبان یك پروژه سینمایی و تعهداتی كه به آن عمل نكرده جریمه شده است، در سینمای ایران نباید كسی ستاره شود پس… .

هنگامی كه فیلم دو خواهر‌ با بازی او اكران شد، خیلی‌ها خیالشان بابت رفع ممنوع‌التصویری‌اش راحت شد، اما خیالپردازی درباره دلایل و چگونگی بازگشت دوباره‌اش همچنان ادامه داشت. پروژه شایعه‌سازی درباره این بازیگر زمانی دوباره كلید خورد كه خبر دستگیری‌اش منتشر شد.

یكباره كلی داستان خیالی درباره بازداشت او ساخته شد: چند تهیه‌كننده سینما از او شكایت كرده‌اند، او در حالتی ویژه و با سرعت بیش از حد مجاز در یكی از بزرگراه‌های دبی رانندگی می‌كرده، گلزار را در یك مهمانی دستگیر كرده‌اند و… .

هدیه تهرانی،‌ آرامش در غیاب دیگران
هدیه تهرانی سعی كرده خیلی جلوی چشم خبرنگاران آفتابی نشود، اما زردنامه‌ها همواره با اخبار جنجالی‌شان او را مورد لطف و عنایت قرار داده‌اند. زمانی كه او برای مدتی با سینما خداحافظی كرد تا حدودی از دست مزاحمت‌های شایعه‌سازان راحت شد.

یكی از قدیمی‌ترین شایعه‌ها این بود كه او می‌خواهد مجری یك شبكه ماهواره‌ای شود.
بمب خبری زردنامه درباره تهرانی‌ این بود كه فیلمبردار «ارباب حلقه‌ها» از این بازیگر خواستگاری كرده است. شاخ و برگ‌های این شایعه هم در نوع خود جالب بود.
می‌گفتند او در تهران با این فیلمبردار سرشناس استرالیایی آشنا شده و در فرانسه تجدید دیدار كرده و قرار است مراسم خواستگاری را در تهران به‌جا آورند.
 
فهرستی جالب از مهم‌ترین شایعات درباره بازیگران

البته زردنامه‌ها افراد دیگری را در هم صف خواستگاران تهرانی جای داده‌اند كه از آوردن نام آنها معذوریم. در زمستان سال گذشته نمایشگاه عكس این خانم بازیگر هم حسابی خبرساز شد.
او خود اعلام كرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری 220 میلیون تومان برای برپایی نمایشگاه عكسش به وی كمك كرده است.
در كنار این خبر، سخنگوی این سازمان اعلام كرد تنها 120 میلیون تومان به این هنرمند اعطا شده است. بنابراین خوانــندگان‌روزنــامه‌ها سرگیـــجه گرفتـــند و نفهمیدند كدام خبر را باید باور كنند.
حاشیه‌های مربوط به هدیه تهرانی تا چند ماه بعد ادامه داشت؛ بویژه زمانی كه عكس 2 نفره او با اسفندیار رحیم‌مشایی منتشر شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور یك بار موضوع ترفندهای رایانه‌ای برای نزدیك نشان دادن فاصله وی و هدیه تهرانی را مطرح كرد و بار دیگر گفت: عكاس، عكس را از زاویه‌ای گرفته كه نزدیك هم دیده شویم.

فهرستی از مهم‌ترین شایعات سینمایی زرد‌نامه‌ها

نیكی كریمی می‌خواهد در انتخابات مجلس نامزد شود.
بهرام رادان‌ به خاطر بی‌احترامی به سیمرغ جشنواره، ممنوع‌التصویر شده است.
قرار است مسعود ده‌نمكی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شود.
صدای چاوشی باعث توقیف فیلم «سنتوری» شده است.
میترا حجار قرار است در فیلم آمریكایی Stellina Blue به كارگردانی گابریل اسكات بازی كند.
بهاره رهنما تصادف كرده و به كما رفته است.
حمیده خیرآبادی تنهاست و اطرافیانش به او رسیدگی نمی‌كنند. او از همسایگان تقاضا كرده به خانه سالمندان منتقلش كنند.
كریم باقری قرار است در یك فیلم سینمایی بازی كند.
گلشیفته فراهانی به خاطر بازی در فیلم «مجموعه دروغ‌ها» به كارگردانی ریدلی اسكات ممنوع‌الخروج شده است.
آتش‌سوزی سینما جمهوری یك ماجرای سیاسی بوده و توسط مخالفان لیلا حاتمی و علی مصفا انجام شده است.
قرار است مسعود ده‌نمكی فیلم تبلیغاتی احمدی‌نژاد را بسازد.
میترا حجار به خاطر بی‌احترامی به داوران جشنواره فیلم فجر، ممنوع‌التصویر شده است.مجله هفتگانه هنر

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره