وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شایعه توقیف سریال « تا رهایی » دروغ است

شایعه توقیف سریال « تا رهایی » دروغ است
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر دی نا ، این مجموعه که به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی از مدت‌ها پیش آماده پخش شده است، قرار بود هفته گذشته جایگزین سریال پایان یافته «خون‌بها» شود که این اتفاق نیفتاد.

در همین حال برخی سایت‌های خبری خبر از شایعه به محاق توقیف رفتن این سریال دادند که تبریزی با رد آن توضیح داد: «این سریال مضمونی مذهبی دارد و مسؤولان شبکه یک در حال تصمیم‌گیری هستند تا زمان مناسبی را به پخش آن اختصاص دهند. مجموعه هیچ مشکلی ندارد و امیدواریم بزودی روی آنتن رود».

تا رهایی با بازی سعید نیکپور، حمیدرضا پگاه، حسن جوهرچی، روناک یونسی، شهرام عبدلی، پویا امینی، مهدی صبایی و … قصه یک چمدان حاوی قرص‌های روانگردان است که در فرودگاه با چمدان دیگری عوض می‌شود.

واردکنندگان این قرص‌ها یکی از افراد خود را نزد صاحب چمدان می‌فرستند تا آن را پس بگیرند و … .
این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است.

به گزارش دی نا، همچنین تصویربرداری تله‌فیلم «صبح تنهایی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی سعید سالارزهی جمعه گذشته در تهران آغاز شد و همچنان ادامه دارد. نیلوفر شهیدی، تیرداد کیایی، خسرو فرخزادی و سعید تهرانی در این تله‌فیلم بازی دارند.
 
فیلم یک درام اجتماعی است؛ دختر 28 ساله‌ای به نام نیلوفر، مادر بیمار خود را برای انجام عمل جراحی همراه با دایی‌اش به خارج از کشور می‌فرستد. او قصد دارد پس از فروش املاک و دارایی‌های خانوادگی به آن دو بپیوندد، اما بر اثر تصادف شدیدی حافظه خود را از دست می‌دهد و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند.
 
این تله‌فیلم برای گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: نویسنده: محمد نادری، مدیر تصویربرداری: هوشنگ غفوری، صدابردار: مسعود دادگری، طراح صحنه و لباس: سامیتا بیگلو، طراح چهره‌پردازی: محمد ضیایی، مدیر تولید: مریم صفایی، عکاس: حسین اندرزپور، منشی‌صحنه: مهسا نادرجو، مدیر تدارکات: مهدی منیری، برنامه‌ریز: محمد حمزه‌ای.