وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز برلوسکونی به نوه حسنی مبارک

تجاوز برلوسکونی به نوه حسنی مبارک
سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر ایتالیا که به مشارکت در فحشای کودکان و روسپیگری با یک دختر نوجوان متهم است، ادعا کرد که دختر مورد تجاوز وی، ‘روبی’ نوه حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر بوده است.

به گزارش ایرنا، یک روز پس از رد مصوبه مصونیت قضایی برلوسکونی موسوم به "منع قانونی" از سوی دادگاه قانون اساسی ایتالیا، دادستانی شهر میلان در پرونده ای علیه برلوسکونی، وی را متهم به داشتن روابط غیراخلاقی با دختر نوجوان مراکشی معروف به "روبی" و اخاذی برای آزادی وی از زندان کرد.

برلوسکونی که به پرسابقه ترین سیاستمدار اروپایی متهم به فساد اخلاقی، مالی و حتی همکاری با مافیا شهرت یافته، اکنون پرونده روبی را می بیند که دادستانی میلان به طور جدی پیگیر آن است.
از سوی دیگر، گفته می شود نخست وزیر ایتالیا تاکنون با هزینه های فراوان توانسته از پیگرد قضایی در امان بماند و این بار هم چنین خواهد شد.
براساس محتویات پرونده، این دختر نوجوان مراکشی که ماه مه سال 2010 میلادی به اتهام دزدی بازداشت شده بود، پس از میانجیگری مستقیم نخست وزیری آزاد شد. برلوسکونی برای آزاد کردن او گفته بود "روبی" نوه حسنی مبارک، رئیس جمهوری مصر است.
دادستانی میلان، افزون بر احضار نخست وزیر به دادگاه، "امیلیو فده" مدیر شبکه چهار تلویزیون ایتالیا متعلق به برلوسکونی و طرفدار سرسخت وی، خانم "نیکول مینتی" دندانپزشک شخصی نخست وزیر و "له له مورا" از دوستان برلوسکونی را نیز به مشارکت در سوءاستفاده از "روبی" و فحشای چند دختر دیگر متهم کرد که همگی باید تا سوم بهمن ماه در دادگاه حاضر شوند.
دادستانی معتقد است، برلوسکونی از فوریه تا مه سال گذشته میلادی هنگامی که روبی سن قانونی نداشت، چند بار از وی سوءاستفاده کرده است. حتی گفته می شود بازرسان، شواهدی ویدئویی در این زمینه از منزل دختر مراکشی کشف کرده اند.
دادگاه قانون اساسی ایتالیا دیشب، مصوبه مصونیت قضایی نخست وزیر موسوم به منع قانونی را متناقض با قانون اساسی خواند و آنرا رد کرد تا راه برای محاکمه برلوسکونی با چندین پرونده از جمله اتهامات مالی و … هموار شود.