وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل ده‌ها زن توسط مرد خوابیده ترسناك !!

قتل ده‌ها زن توسط مرد خوابیده ترسناك !!
لونی فرانكلین جونیور 58 ساله، متهم است 10 زن را بین سال‌های 1985 تا 2007 به قتل رسانده است. «خوابیده ترسناك» لقبی است كه مردم لس‌آنجلس به یكی از مخوف ترین قاتل‌های سریالی آمریكا داده اند. این قاتل سریالی تاكنون به ارتكاب 10 فقره قتل متهم شده و این در حالی است كه كارآگاهان با انتشار عكس 160 نفر از زنانی كه در پرونده این مرد شناسایی نشده و این احتمال می‌رود كه به قتل رسیده باشند پرونده «خوابیده ترسناك » را وارد مرحله جدیدی كرده‌اند.
لونی فرانكلین جونیور 58 ساله، مكانیك سابق و آشغال جمع‌كن در لس‌آنجلس در حال حاضرمتهم است 10 زن را بین سال‌های 1985 تا 2007 به قتل رسانده. زمانی كه پلیس او را در جولای 2010 بازداشت كرد در جست‌و‌جو از آپارتمانش عكس بیش از هزار زن و ساعت‌ها ویدئو از آنها به‌دست آورد.قدمت برخی از این فیلم‌ها و عكس به 30 سال قبل باز می‌گردد.

پس از پنج ماه جست و جو برای یافتن زنانی كه عكس‌‌شان از خانه فرانكلین به‌دست آمده ماموران پلیس تقریبا به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند و این نگرانی می‌رود قربانیان این قاتل سریالی به بیش از ده‌ها نفر برسد. لقب «خوابیده ترسناك» به این دلیل به لونی فرانكلین جونیور داده شده كه او بین قتل‌های سریالی‌اش 14 سال فاصله انداخته است.هفت قربانی او بین سال‌های 1985 تا 1988 پیدا شدند و سه قربانی دیگر بین سال‌های 2002 و 2007 كشف شدند. این در حالی است كه كارآگاهان معتقدند این جانی در این 14 سال احتمالا افراد دیگری را هم قربانی كرده است.

تعدادی از قربانیان او كه همگی از زنان خیابانی و سیاه‌پوست بودند در مركز شهر لس‌آنجلس در حالی كه اجسادشان در كیسه زباله مخفی شده بود كشف شدند. این زنان یا خفه شده بودند یا با اسلحه به قتل رسیده بودند.
فرانكلین زمانی به عنوان مكانیك در گاراژ یكی از مراكز پلیس لس‌آنجلس كار می‌كرد و كارآگاهان او را پس از انجام تكنیك‌های دی‌ان‌ای بازداشت كردند.

در یك پرونده جداگانه یكی از اعضای خانواده فرانكلین به جرم نگهداری از اسلحه‌های غیرمجاز در اوایل سال جدید میلادی دستگیر شده بود واطلاعات دی‌ان‌ای او به بانك اطلاعاتی پلیس آمریكا وارد شده بود. در این میان دی ان‌ای كشف شده از قربانیان «خوابیده ترسناك» با دی‌ان‌ای وارد شده در بانك اطلاعاتی پلیس آمریكا یكسان بود. پس از تحقیقات گسترده كارآگاهان به‌صورت مخفیانه فرانكلین را زیر نظر گرفتند و توانستند دی ان‌ای او را به‌دست بیاورند.

 
پس از این اتفاق او دستگیر شد و به ارتكاب 10 قتل و یك اقدام به قتل متهم شد. در دادگاهی كه در ماه آگوست تشكیل شد فرانكلین ادعا كرد هیچ گناهی مرتكب نشده است اما دادستان‌ها او را در تمامی اتهامات مقصر دانستند. هنوز هیچ حكمی برای این قاتل بی‌رحم صادر نشده و دادستان‌ها می‌گویند محاكمه این فرد ممكن است سال‌ها به طول بینجامد.

دنیس كیلكوین در این‌باره می‌گوید:«ما به دنبال زنانی كه عكس‌هایشان را در خانه فرانكلین پیدا كرده‌ایم هستیم. با پیدا كردن آنها مطمئنا ابعاد دیگری از جنایات این مرد نمایان خواهد شد.» پلیس در حال حاضر در حال بررسی 30 پرونده قتل حل نشده‌ای است كه شباهت‌های بسیاری با قتل‌های «خوابیده ترسناك» دارد.

گری لئون ریجوی كه با لقب «قاتل رودخانه سبز» شناخته می‌شود مخوف ترین قاتل سریالی در آمریكا محسوب می‌شود. او به قتل 48 زن در داكوما، واشنگتن و سیاتل متهم بود. او اجساد قربانیانش را داخل رودخانه سبز می‌انداخت.