وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گزارشی از حرمسرای برلوسكونی با 14 دختر

گزارشی از حرمسرای برلوسكونی با 14 دختر
زنان حرمسرای برلوسكونی در آپارتمان‌ها به صورت مجانی زندگی می‌كنند و در ازای داشتن رابطه با برلوسكونی پول هنگفتی دریافت می‌كنند.
فارس: هفته نامه انگلیسی ایندیپندنت آن ساندی در گزارشی با عنوان "برلوسكونی 14 دختر جوان در حرمسرای خود دارد "، گوشه دیگری از فساد اخلاقی نخست وزیر ایتالیا را فاش ساخت.

هفته نامه ایندیپندنت آن ساندی نوشت: "سیلویو برلوسكونی " در حال خلاص شدن از رسوایی‌های بی‌شمار بود اما جدیدترین موارد مطرح شدعلیه وی ممكن است فاجعه آمیز باشد.

این هفته نامه انگلیسی ادامه داد: اطلاعات به دست آمده از بازپرسان میلان فاش كرد كه برلوسكونی دستكم 14 زن جوان زیبا در آپارتمان‌های خود در یك مجتمع در خارج از میلان دارد.

ایندیپندنت آن ساندی افزود: زنان حرمسرای برلوسكونی در آپارتمان‌ها به صورت مجانی زندگی می‌كنند و در ازای داشتن رابطه با برلوسكونی پول هنگفتی دریافت می‌كنند.

نام یكی از مجمتع‌های مسكونی برلوسكونی كه در دهه 70 میلادی به دست خود وی ساخته شده است "میلانو دو " نام دارد كه شامل چندین آپارتمان مجهز و مشرف به باغ‌های اطراف است.

مسئله‌ای كه اخیرا برای برلوسكونی دردسرساز شد داشتن رابطه وی با یك رقاصه مراكشی با نام مستعار "روبی " است كه گفته می‌شود در سال گذشته این دختر 17 سال داشته است.

بر اساس قانون ایتالیا داشتن رابطه با روسپی‌هایی كه زیر سن قانونی هستند تا سه سال زندان در پی دارد.

بر همین اساس هفته نامه انگلیسی آبزرور نیز نوشت: هر كدام از مواردی كه در سال‌های گذشته علیه برلوسكونی مطرح شده به تنهایی شاید برای سرنگونی یك نخست وزیر در بیشتر كشورها كافی باشد اما این رسوایی اخیر كه نهایتا می‌تواند به سرنگونی و سقوط وی بیانجامد احتمالا زشت ترین مورد آنهاست.