وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بوی اشک زنان و خاصیت عجیب آن !

بوی اشک زنان و خاصیت عجیب آن !
آیا شما هم از خواندن این تیتر دچار تعجب شده اید ؟ اشک زنان بو دارد ؟ چگونه ؟
 
مطالعات جدید ثابت کرد که از اشک زنان بویی متصاعد می شود که هورمون تستوسترون مردان را کاهش داده و میل آنها به زنان را کم می‌کند.

به گزارش برنا، در ادامه این تحقیقات مشخص شد که این بو حتی زمانی که مردان اشک را نبینند نیز موثر است . این برای نخستین بار است که ساختاری شیمیایی اشک و بوی ناشی از آن بررسی شده و نتایج علمی آن در اختیار دیگران قرار گرفته است.

نوام سوبل محقق موسسه عصب شناسی در این باره گفت:« ما مشخص کردیم که از اشک زنان سیگنال هایی به مردان در قالب بو منتقل می شود که این سیگنال تمایل مردان به زنان را کاهش می دهد زیرا به طور مستقیم روی هورمون تستوسترون مردان اثر می گذارد.»

ایندر حالی است که ارتباط انسان ها از طریق کلام و نگاه ثابت شده بود اما تحقیقات اخیر ثابت کرد که سیگنال های شیمیایی نیز حاوی اطلاعات بسیاری هستند که انسانها از خود ساطع کرده و به طرف مقابل منتقل می کنند.

دانشمندان دریافته اند که اشک احساسی، حاوی پروتئین بیشتری نسبت به اشک معمولی است که از چشم خارج می شود در نتیجه بو و تاثیر بیشتری در کاهش میل مردان دارد.

سوبل اعلام کرد:« نکته بسیار جالب این بود که دیدن اشک زنان هیچ احساسی اعم از اندوه یا همدردی را در مردان مورد آزمایش ایجاد نمی کرد.»

در آخر معلوم شدن که اشک زنان در مردان همان تاثیری را ایجاد می کند که خرناس و بوی عرق مردان برای زنان!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره