وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مسلمان شدن استاد دانشگاه آلمانی در کربلا !

مسلمان شدن استاد دانشگاه آلمانی در کربلا !
استاد و نماینده دانشگاه هامبورگ آلمان در عراق با حضور در حرم مطهر اباعبدالله(ع) در کربلا به دین اسلام روی آرود.

به گزارش بی باک به نقل از رسا، دکتر کرهارد مانکولد استاد و نماینده دانشگاه هامبورگ آلمان در عراق با حضور در حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا به دین مبین اسلام و مذهب تشیع روی آورد.

وی که به عنوان نماینده دانشگاه هامبورگ جهت بررسی دادن بورسیه به دانشجویان پزشکی در عراق حضور یافته است در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: این دومین سفر بنده به عراق است و این بار برای اعلام مسلمان شدنم به این کشور سفر کردم و هنگامی که وارد صحن حرم اباعبدالله(ع) شدم احساسی به بنده دست داد که تاکنون آن را درک نکرده بودم.

مانکولد افزود: بنده هنگامی که جمعیت بسیار زیادی از زائران که هزاران کیلومتر را برای رسیدن به حرم مطهر امام حسین(ع) پیاده روی می کنند را مشاهده نمودم احساس کردم که به دین و عقاید اسلام بسیار نزدیک هستم و با این عقیده که در دلم و جانم نفوذ کرده بود به دین اسلام روی آوردم.

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی که در این مراسم حضور داشت مسلمان شدن نماینده دانشگاه هامبورگ را به وی تبریک گفت و ویژگیهای نهضت حسینی و جانفشانی امام حسین(ع) که نور آن تا قیامت ادامه خواهد داشت را به دکتر مانکولد شرح داد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره