وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شغل دوم ستارگان معروف فوتبال ایران

شغل دوم ستارگان معروف فوتبال ایران
*کریم باقری: هافبک صاحب نام تیم پرسپولیس ، که زمانی فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در کنار شوت زدن و دویدن و پاس دادن در زمین چمن در امر صادرات فرش و ارز آوری برای کشور تجربه و تبحر بالایی دارد. کریم خان همراه پدر همسرش یکی از تجار معروف فرش ایران و به خصوص تبریز در دنیاست!

خبر ورزشی نیز دراین باره نوشت: علی کریمی: جادوگر فوتبال آسیا، بازیکنی که درخشش خود را از تیم فتح تهران آغاز کرد و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام سر از تیم بایرن مونیخ آلمان درآورد با چند نفر از دوستانش به صورت شراکتی کار می‌کند. در شرکت آنها همه گونه خرید و فروش انجام می‌شود از مسکن و ساخت و ساز گرفته تا صادرات و واردات لوازم تزئینی و خانگی. البته خود جادوگر علاقه خاصی به خرید و فروش سیم‌کارت تلفن همراه آن هم از نوع شماره‌های رندش را دارد و هر کس خط رند می‌خواهد معمولاً سری به دفتر شرکت او می‌زند.

*على دایى: كمتر كسى است كه از تولیدى پوشاك ورزشى او بی خبر باشد اما بد نیست بدانید سرمربى مطرح پرسپولیس در یكى، دو سال اخیر در ساخت وساز مسكن هم دستى بر كار داشته و حتى شنیده میشود به دلیل ركود بازار باضرر و زیانهایى هم رو به رو شده است.

*امیر قلعه نویى: پرافتخارترین مربى ادوار لیگ برتر كه بحث خریدهواپیماى اختصاصى اش هنوز سرزبانهاست، در كنار ساخت وساز مسكن، در حال تكمیل پروژه مجتمع ورزشى و تفریحی اش در یكى از نقاط خوب پایتخت بوده كه این مجتمع شامل استخر و سونا، سالن بیلیارد، پینتال …است. گفته میشود او علاوه بر راه اندازى فروشگاه لوازم خانگى در سه راه امین حضور تهران، یك مزرعه كشاورزى هم در حومه تهران در اختیار دارد.

*مهدى مهدوىكیا: مرد محجوب استیل آذین كه سالها در آلمان زندگى میكرد و قرارداد سنگینى هم با هامبورگ واینتراخت فرانكفورت داشت باهمكارى برادرانش در ایران شركت تولیدى پوشاك و البسه كودكان راه انداخت كه مارك پوشاك او خیلى زود به شهرت رسید و نمایندگیهاى فعالى در استانهاى مختلف هم دارد.

*جواد نكونام:
گفته میشود تمام افكارش در تجارت و درآمدزایى را معطوف به پروژه ساخت هتل پنج ستاره در یكى از نقاط پررفت و آمد شمال كشور كرده و در این راه سرمایه گذارى گسترده اى هم داشته است. كاپیتان تیم ملى علاوه بر این در خرید و فروش مسكن هم دستى بر كار دارد.

*علیرضامنصوریان: خودش اعتراف كرد سالهاست در قشر چاپخانه داران فعالیت میكند اما در كنار این موضوع گفته میشود او در ساخت مجتمع تفریحى و سیاحتى در جزیره كیش هم شراكت كرده و رفت وآمدهایش به این جزیره هم به این خاطر است. مربى تیم ملى گهگاه به بازار موبایل و كامپیوتر هم سرك میكشد.

*سیدمهدى رحمتى: او كه عنوان گرانقیمت ترین دروازه بان ایران را یدك میكشد، علاقه خاصى به خرید زمین و مستغلات دارد، به نحوى كه شنیده میشود او در شمال سرمایه گذارى وسیعى با خرید نزدیك به هشت هكتار زمین انجام داده است.

*خداداد عزیزى: جز اینكه گفته میشود سهامدار یك شركت تولیدى لباس ورزشى است گویا با یكى از دوستانش در بازار طلاى تهران هم سهمى داشته و مغازه طلافروشى او در پایتخت جزو مطرح ترین طلافروشهای پایتخت قلمداد میشود. مرد حماسه ساز ملبورن گهگاه در واردات لوازم تزئینى و خانگى هم نقشى در بازار ایران ایفا میكند.

*مهرداد میناوند: شوخترین و به نوعى بانمكترین فوتبالى چند سال اخیر ایران قلمداد میشود كه الان بیشتر اوقاتش را در فروشگاه عطر و ادكلن فروشی اش در یكى ازمجتمع هاى تجارى معروف پایتخت سپرى میكند.

*حسین كاظمی و مجتبی جبارى: اگرسرى به بازار موبایل زده باشید پى میبرید كه آنها با راه اندازى فروشگاه فروش تلفن همراه به نوعى آینده تجارى خود را در این صنف جست و جو میكنند.

*سیاوش اكبرپور: برخلاف سایر اهالى فوتبال او رو به رستوران و سفره خانه هاى سنتى، كه بازارش به تازگى داغ شده، آورده و همین چند ماه پیش بود كه سفره خانه سنتى او افتتاح شد و به پاتوق بسیارى از خانواده ها تبدیل شد.

*هادى اصغرى: این بازیكن در سلماس زادگاهش مجتمعى تجارى ساخته كه احتمالا ظرف چند ماه آینده افتتاح خواهد شد. خودش مدعى است با این كار دینش را به همشهرى هایش ادا كرده است.

*محسن بنگر: سالها زندگى در نصف جهان باعث شد این مدافع مازنى اطلاعاتش در ارتباط با سنگهاى تزئینى ساختمان را تكمیل كرده و زمینه ساز ورود او به بازار سنگ شود. بنگر در این سالها نفر اول صادرات سنگ از اصفهان به شهرهاى دیگر بوده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره