وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سارق زن‌ نمای تاكسی بانوان بازداشت شد

سارق زن‌ نمای تاكسی بانوان بازداشت شد
تهران امروز: چند روز پیش زنی به دادسرای نجف‌آباد آمده و به بازپرس این دادسرا گفت: من راننده تاكسی سرویس بانوان هستم. امروز برای سوار كردن یكی از مشتریان به نزدیكی پارك…رفتم. زنی چادری را كه كنار یك كیوسك مطبوعاتی منتظر من ایستاده بود را سوار كرده و به سوی مقصدی كه وی گفت حركت كردم.

چند دقیقه بعد یك دفعه زن مسافر دستمالی مرطوب با بویی تند را جلوی بینی من گرفته و بعد از آن هم هیچ چیز نفهمیدم. فقط وقتی به هوش آمدم خود را داخل اتومبیلم در محله‌ای خلوت دیدم در حالی كه با بررسی داشبورد و كیف پولم متوجه سرقت پول‌ها و طلاهایم شدم.

با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده‌ای تشكیل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مسافر مذكور یك مرد بوده كه با پوشیدن چادر و تقلید صدای خانم‌ها این زن مسافركش را بیهوش و اموال وی را با خود برده است.

ادامه كاوش‌ها هم حاكی از این بود كه این مسافر زن‌نما شاكیان دیگری هم دارد كه به همین ترتیب اموال آنها را به یغما برده است.

با تلاش ماموران سرانجام این مسافر در دامی كه توسط پلیس برای او گذاشته شده بود گرفتار آمده و در بازرسی از ماشین وی یك شیشه ماده بیهوش كننده به‌همراه مقداری پنبه كشف شد.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی وی پس از روبه‌رو شدن با شاكیان به جرم خود اقرار كرده و گفت: با تلفن كارتی از باجه‌های تلفن عمومی به آ‍‍ژانس‌های تاكسی سرویس بانوان زنگ می‌زدم و با تقلید صدای زنانه تقاضای اتومبیل می‌كردم.پس از رسیدن تاكسی آن‌را را به كوچه‌ای خلوت هدایت كرده و در آنجا راننده را بیهوش كرده و پول و طلاجاتش را سرقت می‌كردم.

ماموران در ادامه با حكم قضایی منزل متهم را تفتیش كرده و در آنجا مقدار زیادی لوازم آرایش زنانه ویك چادر مشكی پیدا كردند.

متهم هم تحویل دستگاه قضایی شد تا به اتهامات وی رسیدگی شود.