وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شرایط جدید استخدام در صنعت نفت

شرایط جدید استخدام در صنعت نفت
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت از صدور مجوز جذب 775 نفر از فرزندان شاهد و جانباز و همچنین جذب‌های انبوه در صنعت نفت خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا میرمحمدصادقی گفت: به این ترتیب 381 نفر از فرزندان شاهد و جانباز که مراحل استخدامی آنان انجام شده و منتظر مجوز وزیر بودند، جذب صنعت نفت خواهند شد.

وی با تاکید بر نهایی شدن جذب انبوه 394 نفر در شرکت ملی گاز و شرکت ملی نفت توضیح داد: بر اساس این مجوز 394 تن از افراد مربوط به جذب‌های انبوه، تبدیل کارگری به کارمندی و اعاده به کارمندی با شرط جذب شدن در مناطق عملیاتی یا شهرستان‌های کوچک جذب صنعت نفت خواهند شد.

به گفته او در حال حاضر جذب انبوه فقط در مقاطع فوق لیسانس و دکترا انجام می‌شود که در صورت کمبود نیرو از سایر مقاطع نیز استفاده خواهد شد.

معاون وزیر نفت با اشاره به این‌که هم اکنون هزار و 800 نفر واجد شرایط برای جذب انبوه ثبت نام کرده و مصاحبه شده‌اند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود از این تعداد حداقل 500 نفر جذب صنعت نفت شوند که این موضوع تا پایان سال نهایی خواهد شد.

وی با اعلام خبر افزایش حداقل مدرک استخدام از دیپلم به فوق دیپلم توضیح داد: البته وزیر نفت به احترام خانواده شهدا و جانبازان مجوز استخدام 381 نفر از فرزندان شاهد و جانباز را صادر کرده است.

او با بیان این‌که هم اکنون دستورالعمل‌ها و ضوابط جدید جذب و استخدامی براساس مدرک حداقل فوق دیپلم در حال بازنگری است، توضیح داد: در این دستورالعمل ضوابط دیگر مانند شرایط سنی، شرایط مدرک تحصیلی از نظر معدل و چگونگی جذب دانش آموختگان ممتاز مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

* * دانشگاه‌ آزادی‌ها هم جذب صنعت نفت می‌شوند
میرمحمدصادقی با تاکید بر این‌که شرایط جذب دانشگاه‌ آزادی‌ها در صنعت نفت براساس دستورالعمل ساخت خودشان محیا شده است، گفت: اگرچه تاکنون فقط ممتازین دانشگاه‌های دولتی امکان جذب در صنعت نفت را داشتند، ولی در دستورالعمل جدید امکان جذب دانش آموختگان ممتاز دانشگاه آزاد با دستورالعمل خاص خودشان ایجاد شده است