وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کارت هدیه 100هزار تومانی به بازنشستگان

کارت هدیه 100هزار تومانی به بازنشستگان
مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی با اعلام اعطای کارت هدیه به بازنشستگان تحت پوشش به مناسبت ایام شب عید، اعلام کرد: ارزش ریالی این کارت یکصد هزارتومان است که بازنشستگان با مراجعه به فروشگاه‌های خاص، می‌توانند معادل 120 هزار تومان خرید کنند.

به گزارش شبکه ایران، رحمت‌الله حافظی، با تاکید بر اینکه 50 درصد اعتبار این امر از سوی تامین اجتماعی تامین شده و مشکلی از این بابت نداریم، به ایسنا گفت: مراوداتی برای جلب نظر وزارت بازرگانی برای تامین 50 درصد باقیمانده اعتبار این امر که معادل 75 میلیارد تومان است، آغاز شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به همکاری وزارت بازرگانی در این باره، در عین حال خاطر نشان کرد: در صورتی که وزارت بازرگانی نپذیرد، می توانیم با تامین کل اعتبار از منابع داخلی صندوق، نسبت به توزیع کارت خرید ویژه‌ شب عید بازنشستگان اقدام کنیم.

حافظی یادآور شد: در این صورت، 50 هزار تومان این رقم از سوی صندوق پرداخت و مابقی با کسر پنج هزار تومان از حقوق بازنشستگان در سال آینده، به مدت 10 ماه تامین می‌شود.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در خاتمه گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: لیست فروشگاه‌هایی که ارزش کارت اعتباری در آن‌ها معادل 20 هزار تومان بیشتر از رقم کارت است، در آینده اعلام می‌شود.