وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنان ، هدف اصلی سارقان اینترنتی

زنان ، هدف اصلی سارقان اینترنتی
بررسی اخیر توسط مرکز امنیتی Affinion که در زمینه ارایه خدمات امنیتی فعالیت می‌کند، انجام شد و محققان در پایان آن دریافتند که 17 درصد خانم‌ها به دنبال سرقت‌های اینترنتی تاکنون بیش از 1000 دلار از دست داده‌اند که این رقم برای آقایان 10 درصد محاسبه شده است و خانم‌ها بیش از آقایان در معرض سرقت اطلاعات شخصی در اینترنت قرار می‌گیرند.

SG – بر اساس نتایج حاصل از یک مطالعه جدید محققان دریافته‌اند که خانم‌ها بیش از آقایان در معرض سرقت اطلاعات شخصی در اینترنت قرار می‌گیرند و این در حالی است که زمان سپری شده برای به‌دست آوردن مجدد این اطلاعات طولانی‌تر از آقایان است.

با این وجود، خانم‌ها تلاش می‌کنند که پس از بروز این اتفاقات رفتارهای پرخطر خود را از بین ببرند.
در مطالعه‌ای که روی بیش از 800 زن خانه‌دار آمریکایی انجام شد، محققان دریافتند که 28 درصد خانم‌ها دست‌کم یک بار قربانی سرقت اطلاعات شخصی اینترنتی شده‌اند که این رقم برای آقایان به 21 درصد می‌رسد.
علاوه بر این، مرکز تحقیقاتی Javelin Research در ماه فوریه گزارش داده بود که خانم‌ها 26 درصد بیشتر از مردان هدف سرقت اطلاعات شخصی در اینترنت قرار می‌گیرند. بررسی اخیر توسط مرکز امنیتی Affinion که در زمینه ارایه خدمات امنیتی فعالیت می‌کند، انجام شد و محققان در پایان آن دریافتند که 17 درصد خانم‌ها به دنبال سرقت‌های اینترنتی تاکنون بیش از 1000 دلار از دست داده‌اند که این رقم برای آقایان 10 درصد محاسبه شده است.
همچنین مشخص شد که خانم‌ها بیش از مردان نگران سرقت‌های اینترنتی هستند و بر این اساس، 80 درصد آنها «بیشترین اضطراب‌ها» را در این زمینه داشته‌اند که این رقم نیز برای آقایان کمتر از 60 درصد محاسبه شده است.
به گفته تام روسین(Tom Rusin) مدیر مرکز امنیتی Affinion، تفاوت میان خانم‌ها و آقایان در این زمینه به خانم‌های خانه‌دار مربوط می‌شود.