وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ایجاد تیم فنی و بررسی دلایل اختلال در شبکه SMS

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در خصوص اختلال در شبکه پیامک همراه اول، ایرانسل و تالیا گفت: تیمی را مسئول بررسی اختلالات شبکه پیامک کرده ایم که امیدواریم تا ساعات آینده علل این اختلال مشخص شود.

داود زارعیان با بیان این مطلب گفت: اختلالاتی در شبکه پیامک ایجاد شده است که در حال حاضر با تشکیل تیمی در حال بررسی علل اختلال هستیم. وی افزود: امیدواریم تا ساعات آینده علل این اختلال مشخص شود.

در همین زمینه میرحسین موسوی ظهر امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت از قطع پیامک در روز انتخابات انتقاد کرد و آن را خلاف قانون دانست و گفت: ما نباید از گردش آزاد اطلاعات بترسیم و من از همه ملت می خواهم با حضور سبز خود به اطلاع رسانی مردمی در حوزه انتخابات ادامه دهند.

محمدرضا عارف – معاون رئیس جمهور سابق کشورمان هم در مورد شایعه قطع سیستم پیامک با ابراز امیدواری نسبت به اینکه قطع پیامک ها تعمدی نباشد خاطر نشان کرد: اگر این کار را کرده باشند کار بسیار بدی است. مردم ما به بلوغ سیاسی رسیده اند و احتیاجی به این حرکات نیست. خودشان می توانند پیامک های خوب و بد را تشخیص دهند.

دری نجف آبادی نیز پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت درباره قطع سیستم SMS گفت: بنده در جریان این موضوع نیستم و از آن بی خبرم.

به گزارش مهر، از شب گذشته سرویس پیامک (اس ام اس) کلیه مشترکان تلفن همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و تالیا در سراسر کشور قطع شده است.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز