وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجالی ترین جنایت برزیل ( قتل دختر انگلیسی )

جنجالی ترین جنایت برزیل ( قتل دختر انگلیسی )
بالاخره بعد از گذشت یك سال از جنجالی‌ترین جنایت سال‌های اخیر برزیل، قضات دادگاه عالی «جیوانیا»، كارلوس دی سانتوس – عامل جنایت – را به 21 سال حبس محكوم كردند.
این جوان جنایتكار در جریان ماجرایی خونین كه روزنامه‌های انگلیس و بسیاری از كشورهای دنیا جزئیات آن را به دقت دنبال می‌كردند، بعد از كشاندن نامزد انگلیسی خود به برزیل، او را به قتل رساند و جسدش را در رودخانه جیوانیا مخفی كرد.
محاكمه این جوان جنایتكار كه بعد از قتل كارا ماری بروك نامزد 17ساله‌اش، جسد او را قطعه قطعه كرده بود، روز گذشته در حالی برگزار شد كه خبرنگاران بسیاری از سراسر جهان به برزیل رفته و جلسه محاكمه را گزارش می‌كردند.
دی سانتوس 21 ساله، در جلسه دادگاه، اتهام قتل نامزد خود در جولای 2008 را پذیرفت اما مدعی شد كه دختر جوان قصد اخاذی از وی را داشته است.
جنایت هنگامی رخ داد كه كارا ماری بروك برای شروع زندگی مشتركش با نامزد برزیلی خود به این كشور رفته بود اما بعد از یك درگیری شدید، جوان جنایتكار را تهدید كرد كه ماجرای اعتیادش به كوكائین و كراك را به پلیس و خانواده‌اش اطلاع می‌دهد.

آشنایی دختر جوان و دی‌سانتوس هنگامی صورت گرفته بود كه جوان جنایتكار به‌عنوان میهمان به خانه اقوام خود در لندن رفته بود و در آنجا با دختر 17ساله انگلیسی، آشنا شد و بعد از مدتی آنها تصمیم به ازدواج گرفتند اما وقتی دختر انگلیسی برای آغاز زندگی به برزیل مسافرت كرد كشته شد.

وی در این جلسه ادعا كرد كه جنایت هنگامی رخ داده است كه نامزد انگلیسی‌اش از وی خواسته تا آپارتمانش را به نام او ثبت كند و او را تهدید كرده كه چنانچه به حرفش گوش نكند درباره اعتیاد وی به پلیس و خانواده‌اش اطلاع خواهد داد.

دی سانتوس گفت: وقتی مشاجره‌مان بالا گرفت كنترلم را از دست دادم. در توهم كراك دیگر نمی‌دانستم دارم چه كار می‌كنم؛ فكر می‌كنم با چاقو به او حمله‌ور شده و او را با ضربات متعدد از پای درآوردم، بعد از این كار از جسد او با دوربین تلفن همراهم عكس گرفتم تا بعدا عكس‌ها را برای دوستان و خانواده او در انگلستان ارسال كنم و آنها را تهدید كنم كه اگر از ماجرای سفر او به برزیل حرفی بزنند آنها را نیز به همین ترتیب می‌كشم.

اما قبل از آنكه او بتواند عكس‌ها را ارسال كند، مادر بروك كه ساعاتی قبل از جنایت از زبان دخترش شنیده بود كه جوان برزیلی دخترش را تهدید به مرگ كرده است، از پلیس انگلستان درخواست كمك كرد تا درباره سرنوشت دخترش تحقیق كند.
چند روز بعد، وقتی جسد دختر جوانی كه روی بدنش خالكوبی‌هایی شبیه خالكوبی‌های دختر انگلیسی داشت پیدا شد ماجرای قتل این دختر فاش گشت و جوان برزیلی دستگیر شد.