وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کشف جسد دختر مومیایی شده در اصفهان

کشف جسد دختر مومیایی شده در اصفهان
پلیس اطلاعات نیروی انتظامی استان مرکزی با کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه عده‌ای قاچاقچی در شهر اراک و اصفهان قصد فروش یک جسد مومیایی شده به قیمت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به یکی از کشور های خارجی را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از کشف یک جسد دختر 10 ساله مومیایی شده با قدمت حدودا 4500 سال در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نبی‌الله حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش پلیس اطلاعات نیروی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس اصفهان یک جسد مومیایی شده متعلق به یک دختر 10 ساله در شهر اصفهان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه کشف جسد مومیایی شده واقعی در کشور طی چند قرن اخیر یک پدیده نادر است، تصریح کرد: پلیس اطلاعات نیروی انتظامی استان مرکزی با کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه عده‌ای قاچاقچی در شهر اراک و اصفهان قصد فروش یک جسد مومیایی شده به قیمت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به یکی از کشور های خارجی را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پلیس اطلاعات استان مرکزی در مدت زمانی کوتاه اعضای باند را شناسایی کرده و با خرید سوری در بین اعضای باند نفوذ کرد.

حیدری تصریح کرد: با نفوذ عوامل انتظامی در بین اعضای باند و شناسایی متهمان که دو نفر از آنها اهل اراک و دو نفر دیگر اهل اصفهان بودند‌، محل نگهداری جسد در شهر اصفهان شناسایی شد که روز گذشته با نیابت قضایی پلیس اصفهان جسد کشف و متهمان دستگیر و به پلیس اطلاعات استان مرکزی دلالت داده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه به گفته متهمان این جسد در یکی از تپه‌های جیرفت کرمان کشف شده است، اضافه کرد: هم اکنون کارشناسان در حال تعیین قدمت این جسد هستند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره