وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چیز مشترک بین زنان لاغر و باریک و مردان چاق !!

چیز مشترک بین زنان لاغر و باریک و مردان چاق !!
یکی از محققان دانشگاه «فلوریدا» اعلام کرد: در حالی که زنان لاغرتر درآمد بیشتری دارند، مردان هر قدر که از وزن خود بکاهند، درآمدشان کمتر می‌شود.
دکتر «تیموتی جاج» افزود: بر اساس این تحقیق، زنان در محیط کار در صورت اضافه وزن شش تا 12 کیلوگرمی‌در سال 10 هزار پوند کسری حقوق خواهند داشت، اما اگر وزن خود را در حد متعادل قرار داده یا وزن خود را کمتر کنند، به همان میزان اضافه دریافتی دارند، به طوری که از وزن به نوعی به «بانک» تعبیر شده است.

وی به روزنامه دیلی تلگراف گفت: این تحقیقات که از اوایل سال‌های دهه 1980 میلادی در اکثر نقاط دنیا انجام گرفته است، مشخص کرد که زنان بلند، باریک و ظریف در محل کار دارای حقوق بالاتری هستند، اما هنگامی‌که می‌خواهیم این رویه را برای مردان کارمند به کار ببریم، ورق بر می‌گردد.

دکتر «تیموتی جاج» خاطر نشان کرد: مردانی که وزنشان 11 کیلوگرم کمتر از وزن متعادل باشد، در طول سال و در مجموع 132 هزار پوند کمتر حقوق می‌گیرند، در حالی که اگر وزنشان بیشتر باشد یا به عبارتی چاق‌تر باشند، حقوق بیشتری دریافت می‌کنند.

 پروفسور «کاری کوپر» یکی از محققان دانشگاه «لانکستر» انگلستان هم در این باره عنوان کرد: این عقیده که «هر قدر کار کنی، پول می‌گیری» کاملا منسوخ شده است. ظریف و باریک بودن زنان و چاق بودن مردان ملاک اصلی دریافت حقوق در شرکت‌های بزرگ، کارخانجات، ادارات خصوصی و دولتی و حتی کارگاه‌ها است و این موضوع در تمام نقاط دنیا صدق می‌کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره