وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شرط جالب عروس خانم برای داماد ملی پوش !!

شرط جالب عروس خانم برای داماد ملی پوش !!
از آنجایی که شهرت اضافی اسباب دردسر است آقا داماد از فصل بعد حق پوشیدن پیراهن تیم‌های استقلال و پرسپولیس را ندارد.
 
یکی از بازیکنان مطرح تیم‌های پایتخت بعد از حضور در جلسه خواستگاری با دو شرط عجیب عروس خانوم برای ازدواج مواجه شد. به گزارش فردا روزنامه نود طی گزارشی از شرط عجیب عروس خانوم برای ازدواج با فوتبالیست ملی پوش خبر داد و عنوان کرد که آقای داماد که حسابی عاشق این دختر خانوم شده است این شرایط را پذیرفته است.
 
2 شرط اصلی عروس خانوم برای ازدواج با این فوتبالیست این بودکه اولا از آنجایی که شهرت اضافی اسباب دردسر است و می‌تواند مشکلاتی را برای زندگی خانوادگی فراهم آورد، آقا داماد از فصل بعد حق پوشیدن پیراهن تیم‌های استقلال و پرسپولیس را ندارد و دوم اینکه به این دلیل که عروس خانوم دانشجوی تهران است اولویت آقا داماد برای ادامه فوتبال خود در پایتخت باشد و غیر اینصورت و رسیدن پیشنهاد مالی مناسب او می‌تواند در تیم‌های شهرستانی نیز توپ بزند.
 
این شرایط مطرح شده فقط به جلسه خواستگاری منتهی نشد و هنگامی که این دو جوان بر سر سفره عقد نشسته بودند تا عاقد آمد خطبه بخواند عروس خانوم ناگهان از جای خود برخاست و با صدای بلند خواستار قید شدن این دو شرط در عقد نامه شد.
 
بنابراین گزارش با توجه به مشکلات بسیار زناشویی بازیکنان سرخابی که در برخی از موارد به جدایی نیز انجامیده است این دو شرط عروس خانوم به نظر عقلانی آمده و احتمالا این فوتبالیست فصل بعد به استیل آذین یا راه‌‌آهن منتقل شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره