وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بذل و بخشش‏ های بسیار عجیب امیر کویت از ترس

بذل و بخشش‏ های بسیار عجیب امیر کویت از ترس
امیر کویت که بشدت از سرایت خیزش مردم کشورهای عربی هراسان است پرداخت کلیه قبوض آب و برق را لغو کرد و تمام قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی را بخشید!

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ امیر کویت که بشدت از سرایت خیزش مردم کشورهای عربی به این کشور هراسان است دست به بذل و بخشش‏های بی‏سابقه زد.

روزنامه الانباء کویت، تصمیمات امیر این کشور برای آنچه "تحقق آرزوی شهروندان با کاهش بدهی‏های مردم به دولت" خواند را به شرح زیر اعلام کرد:

ــ لغو پرداخت کلیه قبوض آب و برق ؛

ــ بخشودگی کلیه قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی ؛

ــ افزایش اقلام مواد غذایی کالابرگی ؛

ــ افزایش 80 درصدی حقوق پرسنل نظامی.

بر اساس گزارش این روزنامه، امیر کویت که در اولین روزهای انقلاب مصر نیز پرداخت مستقیمی به مردم کرده بود تأکید کرده است: تصمیم دارم رفاه بی‏سابقه‏ای برای کویتی‏ها فراهم سازد که مردم تمام کشورها آرزوی کویتی بودن کنند!!

شایان ذکر است پس از قیام مردم در کشورهای تونس، مصر، بحرین، لیبی و یمن، حکام مرتجع عرب تلاش دارند تا با سیاست‏های اصلاح‏طلبانه و اعطای امتیازات به مردم، مانع از سقوط نظام‏های خود شوند؛ غافل از آنکه مردم منطقه، تشنه‏ی "بازگشت به اسلام"، "مردم‏سالاری واقعی" و "استقلال در برابر سیاست‏های استکباری" هستند و این اقدامات مقطعی، ضامن بقای این دولت‏های وابسته نخواهد بود.