وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درآمد چند صد میلیون دلاری از مرگ مایکل جکسون

درآمد چند صد میلیون دلاری از مرگ مایکل جکسون
با اینکه از زمان مرگ جکسون تاکنون 310 میلیون سود عاید خانواده و میراث‌داران او شده، اما این خانواده همچنان باید تاوان ولخرجی‌های او را بدهد.
به گزارش خبرآنلاین، جکسون پارسال در حالی درگذشت که 400 میلیون دلار بدهی داشت و وکیلش هم باید با چند پرونده دست و پنجه نرم می‌کرد.
طبق آماری که روی پنجشنبه اعلام شد میراث‌داران این خواننده از زمان مرگ او در ژوئن سال 2009 تا پایان سال 2010 حدود 159 میلیون دلار هزینه کرده‌اند، بخشی از این پول صرف تشییع جنازه و خرید خانه خانوادگی خانواده جکسون در دره سن‌فرناندو در شمال لس‌آنجلس شد. علاوه بر این خرج بازسازی خانه این خانواده چهار میلیون و 100 هزار دلار برآورد شده است.
علاوه بر این بخش قبال‌توجهی از بدهی جکسون به دلیل علاقه شدید او به خرید مجموعه آثار هنرمندانی چون بیتلز و دیگر خوانندگان بوده است. البته این بدهی‌ها صاف شده است.
با اینکه وکلای مایکل جکسون موفق شده‌اند چندین بدهی و پرونده قضایی این خواننده را حل و فصل کنند، اما چند پرونده همچنان باز است که یکی از آنها مربوط به کلیپ ویدیویی «تریلر» است.
وکیل این خواننده که در 50 سالگی درگذشت به سرعت به بستن قراردادهایی برای ارائه آثار او پرداخت تا بتواند از این بدهی‌ها بکاهد.
از جمله پروژه‌های وکیل جکسون پخش فیلم «همین است» بود که ترکیبی از تصاویر آرشیوی، کلیپ و اجراهای جدید جکسون است و فروش خوبی در گیشه داشت. انتشار زندگینامه خودنوشت جکسون نیز از دیگر اقدامات وکیل جکسون است.
این درحالی است که سود آثار مایکل جکسون هنوز هم ادامه دارد، همین مسئله موجب شده متخصصان احتمال دهند سود آثار این خواننده از سود آثار الویس پریسلی پیشی بگیرد.
سود حاصله از میراث مایکل جکسون به سه فرزند او و کاترین، بیوه او می‌رسد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره