وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین ازدواج سال 2011 به کمک فیس بوک

عجیب ترین ازدواج سال 2011 به کمک فیس بوک
قبلا از فن بوی های اپل تبلیغات و حرکت های عجیب بسیار دیده ایم; صف های انتظار، خواستگاری به یاری آی پد و خیلی چیز های دیگر!

حالا تصور کنید فن بوی های فیسبوک چه کار می توانند بکنند؟ زنی خواستار یک میلیون عضو برای یک گروه در فیسبوک شده تا ازدواج کند!

کلی کاکسهد ۳۲ ساله که در Swindon انگلستان زندگی می کند حدود ۱۰ سال پیش نامزد شده و در این ده سال سعی کرده نامزدش را متقاعد به تعیین یک زمان ازدواج کند.
در حال حاضر که زمان انجام این کار نزدیک شده است نامزدش از او یک چیز عجیب خواسته است!
 
عجیب ترین ازدواج سال 2011 به کمک فیس بوک

در واقع نامزدش شرط یک میلیون دوست در فیسبوک را برای ازدواج تعیین کرده است. (خوب مردِ گنده می میری بگی نمی خوام بگیرمت! لابد بعدش می خوای خانمت شاتل فضایی بسازه!)
پاول میپل تراپ که یک مکانیک است با اینکه سالهاست با کلی کاکسهد در انگلیس زندگی می کنند شاید غیر رومانتیک ترین مرد در انگلیس باشد که بعد از ده سال زندگی برای نامزدش چنین شرطی تعیین کرده است.
بر خلاف سایر خانمها که شاید با شنیدن چنین شرطی بلافاصله او را ترک کنند اینبار کلی کاکسهد یک گروه اینترنتی تشکیل داده و کمک خواسته تا این یک میلیون دوست در فیسبوک تکمیل شود.
پاول در مورد اینکه چرا یک میلیون را انتخاب کرده گفت: “”دلیل خاصی ندارد و از جایی این عدد نیامده است اما با توجه به جمعیت بالای افراد در فیسبوک چیز زیادی نیست، در واقع ان یک فرصت برای کلی هست”". کلی میگوید: “”ما ۱۰ سال است با هم هستیم و من کله شقی پاول را می شکنم و او را وادار به ازدواج می کنم”".
اما در انتها این نکته را اضافه کنم که اولا در خارج از ایران افراد ممکن است سالها با هم زندگی کنند و حتی فرزندانی هم داشته باشند اما رسما ازدواج نکرده باشند و نکته بعدی اینکه مسلما این حرکت برای جلب توجه رسانه ای صورت گرفته و بیشتر جنبه کلاس گذاشتن دارد. (می گم این خارجکی ها هم خوب کلاس میزارن ها اقا اصلا ما از فردا برای کلاس مهریه رو بکنیم ۲ میلیون امضا در فیس بوک چطوره؟ )

با این کار توجه رسانه ها به این زوج جلب شده و تا همین حالا که من در حال نوشتن این پست هستم این گروه با ورود من ۲۷۹۶۱ عضوی شد یه نظر من شما هم به جمع ما اضافه شوید تا زودتر این دو نوگل خندان را پرواز دهیم بروند سر آشیانشان (خیلی داشت دراماتیک می شد جلوش رو گرفتم سایت را نبندند یک هو! )

در آخر لازم میدانم بگویم در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

 
ترین ازدواج‌های دنیا در گینس
 
همه دوست ندارند ازدواج‌شان روتین و پیش‌بینی شده باشد، خیلی‌ها با ازدواج‌ رکورد می‌زنند!
ازدواج برخی افراد متفاوت می‌شود، آنقدر که ازدواج هیچ کس در دنیا مانند آنها نیست!

طولانی‌ترین زندگی مشترک
یک پیرمرد و پیرزن آمریکایی 84 سال با هم زندگی مشترک داشتند و به همین دلیل رکوردی را در کتاب گینس به ثبت رساندند. هربرت فیشر در سال 1924 با زلمیرا ازدواج کرد و تا سال 2008 میلادی که این رکورد را در گینس به ثبت رساندند، 84 سال از زندگی مشترکشان می‌گذشت. هربرت متولد سال 1905 و زلمیرا متولد سال 1907 است.

همسران همکار!
خیلی‌ها دوست دارند با یکی از همکارانشان ازدواج کنند البته در این میان خیلی‌های دیگر هستند که از این که با همسرشان همکار باشند، متنفرند! به هرحال رکورد بالاترین تعداد همسران همکار متعلق به یک شرکت در آرژانتین است. در این شرکت 38 زوج همسر و همکار هستند!

سن ازدواج چقدر بالا رفته؟
فکر می‌کنید ازدواج در چند سالگی دیگر دیر شده است؟ 35؟ 45؟ 50؟ اشتباه می‌کنید! یک زوج فرانسوی در سن‌های 96 و 94 سالگی برای ازدواج پیمان بستند. این زوج که "فرانکویس فرناندز" و "مادلین فراسینیو" نام داشتند، در اول فوریه سال 2002 ازدواج کردند.

پیرترین مردی که همسرش را طلاق داد که بود؟
همیشه و در هر سنی باید از زندگی مشترک مواظبت کرد که مشکلی پیش نیاید و کار به طلاق نکشد! هری بیدول که در انگلستان زندگی می‌کرد در سن 101 سالگی همسر 65 ساله‌اش را طلاق داد!

کمترین فاصله سنی همسران!
این یعنی ازدواج با تفاهم بسیار زیاد؟! یک زوج آمریکایی هم رکورد کمترین فاصله سنی را به ثبت رساندند این زوج 2 دقیقه فاصله سنی دارند. آلن و الیزابت در سال 2000 ازدواج کردند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره