وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهره‌کشی جنسی پردرآمدترین حرفه آمریکایی ها

بهره‌کشی جنسی پردرآمدترین حرفه آمریکایی ها
شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داد؛ بهره‌کشی و تجارت جنسی از زنان و کودکان پردرآمدترین حرفه در این کشور است.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی به مسئله نگران‌کننده‌ای که توجه افکار عمومی این کشور را متوجه خود کرده است، پرداخت و اعلام کرد: متاسفانه بهره‌کشی و تجارت جنسی از زنان و کودکان در برخی آمریکا از جمله کالیفرنیا به ‌شدت افزایش یافته و به یک تجارت پرسود تبدیل شده است.

بنابر این گزارش، پلیس آمریکا در ماموریت‌های خود به ویژه در عملیات شبانه سعی دارد کودکانی را که به خودفروشی وادار شده‌اند، جمع‌آوری و با کسانی که در این زمینه تجارت می‌کنند، به شدت برخورد کند.

"سی‌ان‌ان" افزود: با فرا رسیدن شب و تاریک شدن هوا، حضور زنان خیابانی که برخی از آنان بسیار کم سن و سال هستند، در خیابان‌های بسیاری از شهرهای آمریکا مشهود است.

"شارمین باک"، دادستان محلی و مدیر بخش مقابله با بهره‌کشی جنسی و قاچاق انسان ایالت کالیفرنیا در خصوص این ناهنجاری اجتماعی گفت: نگاه کردن به بسیاری از این افراد به چشم روسپی یک برداشت اشتباه است، زیرا بسیاری از این افراد به این کار وادار شده‌اند و مانند یک برده قربانی آزار هستند.

وی گفت:‌ برای بسیاری از مردم آمریکا وقتی از این مسئله سخن به میان می‌آید و از اینکه چنین ناهنجاری‌هایی در کشورشان روی می‌هد و حتی مردان آمریکایی از کودکان خود بهره‌کشی جنسی می‌کنند، شگفت‌زده می‌شوند.

شبکه سی‌ان‌ان در بخش دیگری از این گزارش گفت:‌ در ایالت‌هایی مانند اوکلند، روسپی‌گری کودکان و دختران جوان رو به افزایش است و علت آن نیز سود فراوان این کار است، به طوری که به گفته پلیس برخی از قاچاقچیان مواد مخدر نیز به این کار روی آورده‌اند.

بنابر این گزارش، یک علت این است که مواد مخدر فقط یک بار فروخته می‌شود اما کودکان قربانی بهره‌کشی جنسی را می‌توان بارها و بارها فروخت، به عبارتی دیگر هر کودک قربانی این کار وقتی روزانه 500 دلار برای دلال خود سودآوری داشته باشد، این میزان در سال برای وی به 600 هزار دلار می‌رسد و این سود در عین حال که یک معامله نقد است، مالیاتی نیز برای این کار پرداخت نمی‌کنند.

به باور کارشناسان جای تعجبی ندارد که بدانیم شماری از این کودکان را افراد بی‌بضاعت بی‌سرپرست یا قربانیان آزار جنسی تشکیل می‌دهند که کار جذبشان آسان‌تر است.